Visa fullständig version : Supraforums och alla Svenskar som funderar på Singel planer
Supramannen
2003-10-06, 12:31
Snokade runt lite på Supraforums och nått som slog mig va, va många svenskar det verkar va med singel planer
Många som frågar och mycke info som sökes, ska bli kul att se om några gör slag i saken, många minor som folk kommer gå på för att dom inte frågar rätt saker och handlar rätt saker, men det är sånt man lär sig med tiden
mvh
Rickard"Som har haft en hand med i alla singelturbo supror i Norden"
Slowpoke
2003-10-06, 15:03
Glöm inte bort det kända faktumet "Mycket snack och väldigt liten verkstad" heller, är mycket sånt bland Suprafolk tyvärr....
Mvh
SupraPeter
2003-10-06, 18:07
du kan väl skriva en trim-manual för de som vill trimma sina mkIV om man tex vill ha 500,700...om vilka bitar du rekomenderar och som passar bra ihop.
bara en tanke, (för de som inte vill lära sig den hårda vägen).
mvh Peter
suprafreak
2003-10-06, 19:14
håller med där, skulle vara kul om nån kunde lägga upp lite trim listor,märken som gäller mm för oss som inte e så duktiga på det ÄN! till tex mk3 o mkiv! jag tror det skulle bli LITE mindre frågor runt detta om det fanns ett ställe som lite fakta låg på :D
Supramannen
2003-10-06, 19:31
Dom som är ärligt intresserad och vill ha saker ringer mig eller hör av sig, dom som är sugna på nått som fungerar då SMR gång på gång presterat till skillnad från andra firmor
Och efter som jag hållt på med detta längst i Sverige, att trimma supror så vet jag vad som funkar och ej, det är tex det man betallar för när man handlar hos mig
Mvh
Mattsson
2003-10-07, 00:21
Om det nu är så många så verkar det ju dumt att inte slå sinna dammiga mjölpåsar ihop och sedan fixar säkert även Rickards kontakter sjyssta mängdrabatter...
/Martin
Supramannen
2003-10-07, 12:37
Exakt
Har redan en order på ett singel kit om nån mer kan slå till så kan jag pressa priset lite för båda
Supramannen
2003-10-08, 17:26
Om alla som är sugna kunde leta djupt i sina fickor så skulle vi kunna handla hem flera PHR stage 1 kit
Jo. alla som har supra där orginalturbona är på g att dra..
är det ju helt klart rätt att köpa liten singel
både prismässigt och effektmässigt.
en bpu +++ har ca 460 hk om alla förhållanden är rätt.
med minsta kitet ifrån phr så har man lätt 460 hk direkt.
och i alla väder och förhållande..
and they are made to last :)
har för mig att det står nåt sånt på phr:s hemsida...
correct me if im wrong !
suprasam
2003-10-09, 17:41
Ok alla som som ska gå single i höst/vinter ringer Supramannen så att vi kan få till ett group buy, tänk på att det tar en stund att få hit grejorna och att det alltid tar längre tid än vad man tror, dags att börja agera om man skall va "single" nästa sommar .
Supramannen
2003-12-09, 11:32
Så hur går det grabbar
har sett att både Bateman och Slowpoke och Fartblind snokar runt
Enligt SF har Slowpoke köpte ett BL kit, men hur går det för er andra
Slowpoke
2003-12-09, 14:23
Så hur går det grabbar
?
Jag vill gå single men har inte råd just nu.
Vad måste mer göras innan man kan gå single? Bilen är så gott som bpu nu.
Ska byta ut lite motordelar/hjul/stolar till mer stadiga saker i vinter...och ev. styrsystem...sen får vi se...som sagt, det kostar ju en hel del, speciellt när man inte nöjer sig med det enklaste/billigaste...har inte riktigt råd att slänga ut 150-200k på ett bräde... :shock:
Så hur går det grabbar
Blir väl aldrig mer än snoka för min del... :(
Saknas pengar som vanligt!
Drömmar finns ju alltid..
//Björn
Supramannen
2003-12-10, 00:45
Så hur går det grabbar
?
Såg ett inlägg på SF om där su skrev att du bara väntar hem ditt kit, ska jag klista in det
Supramannen
2003-12-10, 00:45
Fartblind då..?
Var meningen så från början men det har blivit lite ekonomiska problem!
Å därav...
//Björn
fartblind
2003-12-10, 18:55
Just checking around so far... 8)
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.