Visa fullständig version : Vilka mätare på en BPU?
Tänkte mig beställa lite grejer ifrån andra sidan nu i dagarna men funderar på vilka mätare som e viktigaste att ha??
Ska ha en mätarhållare(2 hål) i stolpen å i ena blir de då en boost mätare men va ska man ha i den andra...?!
Tänkte mig en lambda mätare....?
Bilen körs både raktfram å på bana.
Oljetemp är ju aldrig fel.
oljetryck känns nästan viktigast...
EGT brukar många rekomendera, samt boost som du redan tänkt.
MVH Henrik.
EGT brukar många rekomendera, samt boost som du redan tänkt.
MVH Henrik.
Är EGT för någe? Avgastemp säger några, kanske kunde va något me...?! blir nog å köpa en hållare till andra stolpen me :D kommer ju inte ha tid å kolla på vägen :driver:
EGT är Avgastemp.
Jag har bara avgastemp i min, har en boostmätare i min laddtrycksstyrning men den har jag i mittkonsollen, ska montera en mätare där klockan eller fläkten sitter.
Jobbigt kolla i mittkonsollen när man kör fort :)
EGT är Avgastemp.
Jag har bara avgastemp i min, har en boostmätare i min laddtrycksstyrning men den har jag i mittkonsollen, ska montera en mätare där klockan eller fläkten sitter.
Jobbigt kolla i mittkonsollen när man kör fort :)
Aha okej, anade de men va lika bra å fråga :)
Ja fundar lite på de me, kompisen bobban har en i luftintaget över sterion å den smälter in riktigt bra å ser orginal ut...
Ja fundar lite på de me, kompisen bobban har en i luftintaget över sterion å den smälter in riktigt bra å ser orginal ut...
Många sätter en mätare där. Inkl jag.:smile:
Många sätter en mätare där. Inkl jag.:smile:
Ja jag funderar på om man ska köpa sig en dit me, är de för storlek som passar där?
luftintag= 60mm mätare Klockan= 52mm mätare
luftintag= 60mm mätare Klockan= 52mm mätare
Aha okej, tackar :smile:
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.