Visa fullständig version : nu e supran lackad(bilder)
bmwtompa
2008-07-05, 21:40
ska bara montera lite grejer sen e det dags åka igen he he ...och förhoppningsvis inte bli av med kortet denna sommarn också
draccatryck
2008-07-06, 19:55
ska bara montera lite grejer sen e det dags åka igen he he ...och förhoppningsvis inte bli av med kortet denna sommarn också
Hur mycket kostade den lackeringen egentligen?:)
bmwtompa
2008-07-06, 20:57
har lackat allt utom motorutrymmet för det gör jag själv och jobbet e utfört av WICKEDPAINT..... ( www.wickedpaint.se ) vinnare av bästa lack på elmia i år....så det e riktigt super bra gjort ...har gjort det mesta spacklingen själv och plastningen men notan gick på 32k men jag e hel nöjd värt varenda krona det är fords electric orange en fyr skikts färg ganska dyr ....:) men fin tycker jag
iceman_21
2008-07-22, 21:56
Hemma skurna hål i huven?
har lackat allt utom motorutrymmet för det gör jag själv och jobbet e utfört av WICKEDPAINT..... ( www.wickedpaint.se ) vinnare av bästa lack på elmia i år....så det e riktigt super bra gjort ...har gjort det mesta spacklingen själv och plastningen men notan gick på 32k men jag e hel nöjd värt varenda krona det är fords electric orange en fyr skikts färg ganska dyr ....:) men fin tycker jag
En tre skikts färg är det....
bmwtompa
2008-09-18, 07:19
En tre skikts färg är det....
fyr skikt först vit undercoat sen orange undercoat sen orange pearl och sen klarlack ....alltså fyra skikt
Turbo Skegget
2008-09-26, 00:30
Nu är jag väldigt kass på lackering men brukar man inte lägga flera lager klarlack?
bmwtompa
2008-09-26, 08:27
jo man lägger flera lager av allt men klarlacken brukar man 2-3lager sen har jag mellan slipat och polerat så den e super slätNu är jag väldigt kass på lackering men brukar man inte lägga flera lager klarlack?
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.