handdator

Visa fullständig version : Svänghjul

kroktorparen
2008-02-16, 22:56
Kör med ett orginal svängjhul och rps steg 3 kopling å tycker det fungerar mycket bra.
men det är ju tungt å sen så lär det inte hålla allt för länge, vad rekomenderar ni för svänghjul och hur tycker ni att det funkar . Och finns det några risker att köra med orginal svänghjul? alltså skadliga för motorn å så?

Supramannen
2008-02-17, 02:10
ett rps skulle jag köra, har i lager

Skicka pm

kroktorparen
2008-02-17, 12:06
ok rps svänghjulet lär passa bra med rps kopplingen antar jag
får bli en sån sen då jag har lite annat som ska betalas först :)

Men det kan väl inte gå sönder så det blir skador ?

ekmarcus
2008-02-17, 15:40
ok rps svänghjulet lär passa bra med rps kopplingen antar jag
får bli en sån sen då jag har lite annat som ska betalas först :)

Men det kan väl inte gå sönder så det blir skador ?

jepps, det är bra grejer.. varför skulle det gå sönder? grejerna är ju gjorda för att hålla! fast det är klart att dom går sönder om du sätter rontellen i dom ;) hehe

MVH//Marcus

kroktorparen
2008-02-17, 16:10
vet att orginal svänghjul blir utslitet inuti . har bytt engång redan på grund av att mitt var slut=) , men kan det gå sönder helt inuti ?
Pratar om orginal svänghjul inte RPS =)

Supramannen
2008-02-17, 16:25
vet att orginal svänghjul blir utslitet inuti . har bytt engång redan på grund av att mitt var slut=) , men kan det gå sönder helt inuti ?

Helt sönder har jag inte sett men hört om, börja med RPS svängis dom andra sakerna dröjer ju lite, och låd mecket fixar du innan

ekmarcus
2008-02-17, 16:26

hehe, ok då missförstog jag =)

MVH//Marcus

kroktorparen
2008-02-17, 17:34
ok så det KAN gå sönder . hmm skulle inte vara specielt roligt :( kan bli riktigt dyrt med andra ord!

Hur länge tar det innan du får hem dom anndra grejerna jag ska ha , handlar det om 1eller 2 månder eller mer.
Pris på rps =)