Visa fullständig version : Japan inport
Tja som jag har skrivt tidigare så e det en mkvl som ska inköpas ...
Så frågan e vart man köper dom som billigast ? E det mycket jobb att inportera från japan och e det vårt det ?
Kommer nog ha runt 250k men man vill ju trimma för lite stålar me :)
"Phant0m"
SupraPierre
2003-09-17, 22:36
Är ingen expert på ämnet import, men jag tror att det är ganska svårt att få igenom en Japan importerad Supra till sverige, jag tror att avgasrenings kraven är högre i Sverige än i Japan... :D
andersupra
2003-09-17, 23:21
Här är en kille som tar in bilar från japan och england. http://www.performancebyz.se/
Mvh Anders.
Det du skall fundera på är om du vill åka på höger sida... visst det är billigt men det kanske inte är så lätt att sälja bilen i framtiden med ratten på fel sida... Dessutom är det svårt att hitta fina turbosupror billigt i japan, de flesta är n/a.. MVH Ztellan
Varför köpa en supra om man fönderar på att bli av me den? :)
Det e la bra fräckt att äka på höger sida.. (mer av en blickfångare då)
Ooonej! jag komm på en naktdel me vänster styrning....
man blir ju tvungen att röra runt i grytan me västerhanden hmmm "the stranger" :(
.........men man lär la sig........
Tänk på alla problem som typ, åka till drive in på Donken...osv...
Nikorasu
2003-09-19, 12:11
Syrran har sin svenska kärra med sig på Irland, hon tycker det är pissjobbigt när hon ska trycka ut parkeringsbiljetter osv. finns mycket sånt som man inte tänker på...
Thomas T66
2003-09-19, 18:54
What's amather dudes...?..??..
finns väl backväxel...
StreZzerMAN
2003-09-20, 13:40
Ja, det jobbigaste måste ju vara att man till 99% kommer att sätta sig på fel sida när man ska hoppa in i bilen de första veckorna... =D
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.