Visa fullständig version : vem va det?
suprafreak
2003-08-28, 15:24
:D hm såg en supra mkiv idag på sveavägen vid 09,00 tiden imorse! svart med stor vinge;hm :? och ett märke bak på bilen vid lyset som det stod supramannenracing på! :D nån som vet vem det kan ha varit? gryymt rått ljud från i alla fall!! :D :D
har uppfattat rykten här på jobbet, att en supra hade inhandlats i örebro trakten av "en som känner en annan...osv" årsmodell unknown, kanske att det är den?
suprafreak
2003-08-28, 16:29
har uppfattat rykten här på jobbet, att en supra hade inhandlats i örebro trakten av "en som känner en annan...osv" årsmodell unknown, kanske att det är den?
jo kanske? men det va i sthlm på sveavägen jag såg den! :D kör nämligen lite prylar till sthlm varje dag! jag tyckte den liknade supramannens gamla? hm men han hade väl inte vinge på den?
Gangztaeddie
2003-08-28, 17:07
[/quote]
jo kanske? men det va i sthlm på sveavägen jag såg den! :D kör nämligen lite prylar till sthlm varje dag! jag tyckte den liknade supramannens gamla? hm men han hade väl inte vinge på den?[/quote]
Men asså den nya killen som har köpt SM's supra har satt dit den originala vingen.....
suprafreak
2003-08-28, 17:17
jo kanske? men det va i sthlm på sveavägen jag såg den! :D kör nämligen lite prylar till sthlm varje dag! jag tyckte den liknade supramannens gamla? hm men han hade väl inte vinge på den?[/quote]
Men asså den nya killen som har köpt SM's supra har satt dit den originala vingen.....[/quote]
då måste det ju nästan ha varit den! liknade den som tusan! :D men jag vet inte om den går i sthlm längre? eller? automat var det oxå! :? tror jag!
Det va nog Menghini! Han har satt på vingen! + att han rör sej i dom regionerna....
Menghini
2003-08-29, 09:02
Det var jag....vingen sitter på till vardags.
Jag jobbar på sveavägen och börjar 09.00.
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.