handdator

Visa fullständig version : Några nya bilder på min supra....

Anonymous
2003-07-18, 18:26
Har inte hunnit så långt ännu men.... sorry för den dåliga kvaliten!

http://www.importracingproducts.com/supra2.html

Haakan
2003-07-18, 20:09
en sak e säker ;> den e inte diskret iaf.. ;>

turbotomas
2003-07-18, 20:56
Ser trevligt ut Johnny!

Kul att se att du har en Megan vinge :)
Hälsa Calvin från mig!

Jag tycker personligen att du skall lacka alla listerna i bilens färg och slopa baktorkaren! Större fälgar behöver du oxå. Jag har 2 uppsättningar 17" till salu om du är intresserad?
Bra jobbat för övrigt!

Mvh, Thomas

Anonymous
2003-07-18, 21:19
Jag tänkte lacka listerna först, men jag hoppade över det pga att jag är lat! Sen vill jag ha något som bryter av lite oxå. Ev lackar jag dom sen ändå ifall jag får ork. Fälgarna blir inte större, jag vill ha små fälgar för att inte tappa effekt i onödan. Kanske att jag byter ut dom mot 17 men jag tror inte det...
Torkaren bak sitter kvar. :D Gillar att ha den när det regnar!!

Draken på sidan ska göras om lite nu när orginalvingen är borta. Svansen ska förlängas lite..

Men vad ska man göra åt bakstötfångaren?? Den ser lite tråkig ut och jag har inte hittat någon snygg på nätet heller. Fram vet jag redan hur den ska se ut så den delen är avklarad iaf!

I övrigt så kan jag hålla med om att den inte är direkt diskret. Precis som jag vill ha den.

Haakan
2003-07-18, 21:22
hehe helt rätt :>

turbotomas
2003-07-18, 22:28
Du ska köra ditt egna race, det är helt rätt!
Vad gäller bakre stötfångaren så gör både Do-Luck, Abflug och Bomex sjyssta bakdelar. Kolla in dom om du inte redan gjort det!

Mvh, Thomas

Anonymous
2003-07-18, 22:31
Ska kolla igen. Annars får man väl hota ZOOLOO tills han gör en åt mig! :D

Windom
2003-07-19, 12:20
Dekalerna på sidorna och motorhuven är helt klart fräna! :). Även lacken... är väl inte originalfärg va? :D.

Turbotomas - Håller helt klart med dig om att Johnny borde lacka listerna. Det har jag funderat på att göra själv men frågan är hur. Är det nått man lämnar in eller går det att fixa själv? Hur får man tag på rätt färg osv?

Anonymous
2003-07-19, 12:33
Nej, bilen har ursprungligen varit rödmetallic.
Du kan lacka listerna själv, men det blir bäst om du lämnar in dom till en lackfirma. Då kan dom planda mjukmedel i färgen så den inte spricker så lätt. De har även rätt typer av grundfärg för att lacka på plast.

Rätt färg är lätt. Kolla på färgkoden och åk sedan till en färgaffär och be dom blanda till den. Du kan även få en sprayburk med rätt kulör om du vill. :D

BBB zooloo
2003-07-19, 14:57
Ska kolla igen. Annars får man väl hota ZOOLOO tills han gör en åt mig! :D

hehe, ja det kanske funkar.
gillar att du tagit ut svängarna och gjort ngt eget!
kul med fler aggressiva bilar!

behöver du annan dekor så gör jag en del nya skins/powersigns nu.
om saker går som jag vill så ska mitt kit gjutas av senare om du vill ha en riktig feting :D

mvh zooloo

Anonymous
2003-07-20, 18:37
Min front "in the makings"... har lagt ner minst 3 timmar på den. :D
Nu saknas gallret och nedre läppen. Gallret kommer till veckan..
http://www.importracingproducts.com/newfront.jpg

Nikorasu
2003-07-20, 20:30
Riktigt fint arbete på den fronten, vill göra så med min oxå...

Hanky
2003-07-20, 23:59
Riktigt fint arbete på den fronten, vill göra så med min oxå...

Ja du borde veta hur man får bort fronten, annars kan jag hjälpa dig om du kommer ihåg denna http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=4BF5AC70-6ED0-4656-8838-4C7069D314C0

hehe
mvh Hanky

Nikorasu
2003-07-21, 01:50
Ah va fan! Jag har letat efter den hur länge som helst!!! Hahahah...

rapid
2003-07-24, 00:20
Snyggt med fronten. Är det original som du har kapat lite i? :)

Anonymous
2003-07-24, 00:52
Ja, allt som är gjort är att orginal "gallret" är bortkapat och att listen runt nummerplåten är borta.