Visa fullständig version : Vaaah`? så billig`? MKIV
Supra_Galning
2006-03-22, 16:22
Denna supran är för billig om det nu stämmer vet jag inte men så står det!
Länk: http://www.zeblopez.com/smr/smrbilarview.php?ID=88
Hade jag haft mitt körkort nu hade jag köpt den direkt!!! 1år kvaar! ahh :(
Denna supran är för billig om det nu stämmer vet jag inte men så står det!
Länk:http://www.zeblopez.com/smr/smrbilarview.php?ID=88
Hade jag haft mitt körkort nu hade jag köpt den direkt!!! 1år kvaar! ahh :(
Billig och billig...det är en H-styrd
Supragrappen
2006-03-22, 16:27
Front? Har aldrig sett en sådan förut.
Måste vara ett riktigt bra klipp att köpa den bilen, hade ju inte direkt gått så långt heller.
Supra_Galning
2006-03-22, 16:43
Front? Har aldrig sett en sådan förut.
Måste vara ett riktigt bra klipp att köpa den bilen, hade ju inte direkt gått så långt heller.
Fronten heter Skipper har ajg för mig :) snygg!!
Menghini
2006-03-22, 19:07
Bilen är troligtvis såld, tog 5 min efter det jag la ut priset :D.....Men inte klart än, men har stort sett allt klart.
ToriBass
2006-03-22, 19:27
Bilen är troligtvis såld, tog 5 min efter det jag la ut priset :D.....Men inte klart än, men har stort sett allt klart.
Den är såld... :D :D till mig !!! :D :D Satt å väntade i ett par dagar innan du lade ut priset, och när väl det kom ut var det inget att fundera på :)
Väntar bara på mailet nu ;)
Den är såld... :D :D till mig !!! :D :D Satt å väntade i ett par dagar innan du lade ut priset, och när väl det kom ut var det inget att fundera på :)
Grattis då ... och välkommen till forumet
Menghini
2006-03-22, 19:41
Han hade inte så mkt mer info tyvärr...men jag försöker kirra fler bilder, sitter med det just nu o fixar med :)
ToriBass
2006-03-22, 19:42
Grattis då ... och välkommen till forumet
Tackartackar :)
ToriBass
2006-03-22, 19:43
Han hade inte så mkt mer info tyvärr...men jag försöker kirra fler bilder, sitter med det just nu o fixar med :)
Okay, glöm inte bort instruktionerna om handpenningen samt ett ev. kontrakt :)
Menghini
2006-03-22, 19:57
Okay, glöm inte bort instruktionerna om handpenningen samt ett ev. kontrakt :)
Yes....
Grattis och välkommen till forumet :wink:
Ojojoj!! Det gick fort!
Grattis till ett fint köp!
Väldans snygg färg det var på den!
Hur lång tid innan den kommer hit?
Grattis och välkommen:D
Ser fin ut!
Supragrappen
2006-03-23, 09:11
Grattis! Fin bil :D
swedemix
2006-03-23, 17:06
Grattis grattis! Inte många med den fronten ska jag säja. :wink:
ToriBass
2006-03-23, 17:10
Ulrik: Tackar tackar :)
Snowman: Joo, det var som inget å tveka på då jag fick priset..har väntat på det i ett par dagar så man har varit på helspänn. Jo färgen e riktigt shysst, kolfiberhuven passar riktigt bra på den :) Kommer nog å ta en 2½ till 3 månader gissningsvis... den står i japan nu så..
Malin: Tackar :) Joo, hoppas den e lika fin i verkligheten oxå :)
Supragrappen: tackar :) Känner mej helnöjd över köpet :)
Swedemix: Tackar :) Näe, jag har inte sett nån tror jag... men då har jag inte letat så mkt heller ;)
ToriBass
2006-05-17, 22:18
F-n vad tiden skall gå långsamt medans man väntar på en Supra...
Man kutar juh på väggarna...
När är beräknad leverans?
Det är värt all väntan.. det lovar jag :)
ToriBass
2006-05-17, 23:22
Menghini vet nog mer i den frågan...
Men nån gång i slutet av Juni om jag får gissa...
Speciellt när man tar min vanliga otur vad gäller försenade transporter i beräkningen :P
Mårtensson
2006-05-18, 00:12
Menghini vet nog mer i den frågan...
Men nån gång i slutet av Juni om jag får gissa...
Speciellt när man tar min vanliga otur vad gäller försenade transporter i beräkningen :P
Den sortens otur har vi gemensamt :(
Predator
2006-05-18, 01:44
Grattis till köpet och välkomen till forumet :D
Lite bilder på bilen skulle vara nice.. Länken funkar inte längre :(
We demand some pictures here !!
:wink:
ToriBass
2006-05-18, 17:58
Mårtensson: Mmm, det är inte kul :(
Predator: tackar tackar :)
Ulrik: As u wish !
Annonsen:
http://www.smr-racing.com/smrbilarview.php?ID=88
Bilder från dess tid som utställningsbil:
http://www.wallpaper-area.de/wallpaper/2/373/Toyota_002.jpg
http://www.skipper.co.jp/skpzeta/aero/img/supra.jpg
http://www.skipper.co.jp/skpzeta/photo/img/g25.jpg
http://www.skipper.co.jp/skpzeta/photo/img/g13.jpg
Ahh den bilen är fin.
En polare var sugen på den.. men den vart ju redan "bokad" då.
Grattis till en fin bil.
ToriBass
2006-05-18, 20:17
Ahh den bilen är fin.
En polare var sugen på den.. men den vart ju redan "bokad" då.
Grattis till en fin bil.
Tackar :) Joo d e många som va sugen på den hörde jag :) tur man va snabbast då ;)
Grymt fet ! Grattis mannen till ett fint köp !
Ett ord bara : Låg ! :D
Mvh / / s e b b e
ToriBass
2006-05-18, 21:38
Grymt fet ! Grattis mannen till ett fint köp !
Ett ord bara : Låg ! :D
Mvh / / s e b b e
Fet var ordet ;)
Tackar, det känns mkt bra iaf..
Hehe, joo, den verkar riktigt låg, tur att den e lite högre på d bilder som är nyast ;)
ska ha den som tredje bilden uppifrån..ser lite dragster ut..breddad innåt ftw :D
Predator
2006-05-18, 22:49
Den var riktigt SNYGG... Bra köp :D
ToriBass
2006-05-18, 23:19
Den var riktigt SNYGG... Bra köp :D
Tackar Tackar :) Är riktigt nöjd. Nu ska ja bara få hem den oxå ;)
Grattis till supraköpet.. Som jag alltid skriver, du lär inte ångra dig...
Det kommer vara långa dagar när du väntar på att den ska komma hem... Vet själv hur långa dagarna var när jag väntade på att att åka och kolla på min när T-Rex ägde den..
swedemix
2006-05-19, 14:48
ToriBass, din bil är veckans wallpaper på datan här hemma. :wink:
ToriBass
2006-05-19, 22:58
Zazzin: Tackar :) Jo ja lär nog vara nöjd när ja får sätta mej i å köra för första gången.. Men d kliar rejält i fingrarna nu alltså..
swedemix: Hehe, kul att d e fler som har det :P
Grattis, riktigt snygg, du kommer att ha skit kul med den. Snygga fälgar också :D, då är vi iaf 2 st med Racing Hart fälgar, är det 19"?
/Per
ToriBass
2006-05-20, 00:07
Grattis, riktigt snygg, du kommer att ha skit kul med den. Snygga fälgar också :D, då är vi iaf 2 st med Racing Hart fälgar, är det 19"?
/Per
Tackar tackar :) Är riktigt nöjd själv. Hehe, det betvivlar jag inte :P Jupp, men dina ela kromade va ? jo, 19"
mr emanuel
2006-05-20, 01:06
grattis till supran
en riktigt kul bil att köra, hoppas inte ni har en massa fartgupp där du bor kör själv en sänkt supra, inte kul med den fronten om den går i..
mvh emanuel
ToriBass
2006-05-20, 11:55
grattis till supran
en riktigt kul bil att köra, hoppas inte ni har en massa fartgupp där du bor kör själv en sänkt supra, inte kul med den fronten om den går i..
mvh emanuel
Tackar :) Det är rätt lungt med fartgupp.. Inga alls där jag bor, och i uppsala så är det några stycken, men dom är förhållandevis snälla...
Men till en början så får man nog gå ut å kolla om det går fritt :P
ToriBass
2006-05-25, 20:36
Gaaaaah, vem är det som satt en tyngd på klockan som gör att den går så förbannat långsamt ? Ett dygn tar minst 3 nu... Å inte blir det bättre av och sitta å titta på alla andras supror här på forumet ;)
Måste tvätta väggarna, dom är fulla av fotspår efter allt springande på dom :P
Gaaaaah, vem är det som satt en tyngd på klockan som gör att den går så förbannat långsamt ? Ett dygn tar minst 3 nu... Å inte blir det bättre av och sitta å titta på alla andras supror här på forumet ;)
Måste tvätta väggarna, dom är fulla av fotspår efter allt springande på dom :P
Hehe har me vart i din sitts... segt !
När får du hemm bilen ?
grattis till supran
mvh emanuel
Tackar :) Det är rätt lungt med fartgupp.. Inga alls där jag bor, och i uppsala så är det några stycken, men dom är förhållandevis snälla...
I göteborg e det helt hopplöst med vägbulor. I går när vi va ute å körde va vi i ett parkeringshus. när vi skulle köra ner så va jag tvungen att gå ut å lägga planker under hjulen för att inte slå i fronten i slutet av nerfarten. Det gick... vet inte om det va så uppslattat av dom 6-7-8 bilarna som fick stå å vänta på mig.
ToriBass
2006-05-25, 22:15
När får du hemm bilen ?
Den borde vara i England vilken sekund som helst.. Sen lär d la dröjja ett par veckor innan den e reggad å klar här.. Gissar slutet av Juni..
Menghini vet detta bättre dock...
ToriBass
2006-05-25, 22:27
grattis till supran
mvh emanuel
I göteborg e det helt hopplöst med vägbulor. I går när vi va ute å körde va vi i ett parkeringshus. när vi skulle köra ner så va jag tvungen att gå ut å lägga planker under hjulen för att inte slå i fronten i slutet av nerfarten. Det gick... vet inte om det va så uppslattat av dom 6-7-8 bilarna som fick stå å vänta på mig.
Hehe, det kanske borde ingå i standardutrustningen då man skall någonstans, ett par plankor att lägga ut :P
grattis till supran
mvh emanuel
Hehe, det kanske borde ingå i standardutrustningen då man skall någonstans, ett par plankor att lägga ut :P
Jo det ser ut som du kanske kommer behöva det...
ToriBass
2006-05-25, 22:49
Jo det ser ut som du kanske kommer behöva det...
Oja, man kanske skulle fått nåt snyggt specialtillverkat i aluminium eller kolfiber :P
ToriBass
2006-05-28, 14:45
När får du hemm bilen ?
Den borde vara i England vilken sekund som helst.. Sen lär d la dröjja ett par veckor innan den e reggad å klar här.. Gissar slutet av Juni..
Fick Mail från Menghini nyss och den skall vara i England på Onsdag... sen tar det cirkus 2 veckor innan den e klar där, Så slutet av Juni är nog rätt bra gissning
Välkommen till supraträsket :D ,det kommer bli många roliga mil ute på vägarna för dig :twisted:
Grattis till en grym kärra!
ToriBass
2006-05-28, 19:32
Välkommen till supraträsket :D ,det kommer bli många roliga mil ute på vägarna för dig :twisted:
Grattis till en grym kärra!
Tackar tackar :) Joo, ska försöka köra så mkt som man hinner och har råd med :) Håller på å jagar lite sponsorer just nu för stereobygge, men d e lite svårt då man inte har en bil att visa upp live ;)
Road-Runner
2006-05-29, 01:43
Grattis och välkommen in i samhälet. Var kommer bilen att rulla? Ser att du har sponsorer från Skellefteå. Kommer den att finns där eller? Nyfiken, bor i Piteå så det är ju kul om det kommer fler bilar hit upp och inte alla samlas i södra delen av vårt avlånga land.
ToriBass
2006-05-29, 06:13
Grattis och välkommen in i samhälet. Var kommer bilen att rulla? Ser att du har sponsorer från Skellefteå. Kommer den att finns där eller? Nyfiken, bor i Piteå så det är ju kul om det kommer fler bilar hit upp och inte alla samlas i södra delen av vårt avlånga land.
Tackar :) Bilen kommer att rulla i Uppland, Sponsorerna som näms är främst för min andra bil, men dom är helt klart aktuella för supran också. Inget är dock spikat ännu då dom inte sett bilen Live...
ToriBass
2006-06-04, 12:40
När får du hemm bilen ?
Bilen står i England nu :) Så om ca 2 veckor bör den vara klar där :)
ToriBass
2006-06-09, 20:40
Puh, det är påfrestande å vänta såhär.. Nån som har någon ide hur man får tiden att gå snabbare ?
turbo_joel
2006-06-09, 21:45
Puh, det är påfrestande å vänta såhär.. Nån som har någon ide hur man får tiden att gå snabbare ?
inte tänka på det! hehe vet själv hur de var när jag vänta på min!!! 1v kändes som år! och sen blev det en dag försenat och man var helt förtvivlad!! hehe
ToriBass
2006-06-09, 23:44
inte tänka på det! hehe vet själv hur de var när jag vänta på min!!! 1v kändes som år! och sen blev det en dag försenat och man var helt förtvivlad!! hehe
hehe, lite problem å inte tänka på det då man har bilen som bakgrunsbild lite överallt samt att alla arbetskamrater frågar varje dag hur det går med bilen ;)
ToriBass
2006-06-19, 09:30
Gaaaah, 3 månader sen jag beställde bilen!! Tiden går såååå fort när man väntar :/
Sommaren är här, det är varmt ute, solek skiner, folk glider runt i sina fina bilar och själv sitter man å väntar :(
Nu har det gått två veckor och en dag..hur går det :?:
ToriBass
2006-06-19, 12:19
Nu har det gått två veckor och en dag..hur går det :?:
Väntar på svar från Jocke hur det går med den... Jag hoppas den är klar i England iaf...
ToriBass
2006-06-20, 21:11
Tyvvär är jag drabbad av ännu en försening...
Bilen är ännu inte reggad i england tyvvär... Personen som skulle göra det har varit sjuk under en tid.. Men hoppas att han tillfrisknar snart... Så det dröjjer nog ännu ett par veckor tyvvär....
Tyvvär är jag drabbad av ännu en försening...
Bilen är ännu inte reggad i england tyvvär... Personen som skulle göra det har varit sjuk under en tid.. Men hoppas att han tillfrisknar snart... Så det dröjjer nog ännu ett par veckor tyvvär....
Tråkigt att vänta.. Hoppas resten löser sig smidigt nu då..
ToriBass
2006-06-20, 23:49
Tråkigt att vänta.. Hoppas resten löser sig smidigt nu då..
Mmm, att bara gå å vänta är dryyyygt :( Och med min otur så vet man aldrig vad som kan hända..
Dock har allt skett utom SMR´s kontroll ! Dom har skött sig utmärkt
Menghini
2006-06-21, 09:57
Mmmmm.... Det suger när det blir förseningar man inte kan rå över :(.
Vi har pratat om att sluta o sälja dessa bilar som står i Japan, eller så får man dra till med en riktigt överdriven leveranstid.
För det blir tamejfan förseningar o grejer varenda gång...Man skulle bara sålt bilar som står i UK.
Men hoppas vi snart kan lagerföra bilar själva, skulle varit det skönaste. Vi håller på o pratar emd olika företag om ett sammarbete.
ToriBass
2006-06-21, 18:37
Mmmmm.... Det suger när det blir förseningar man inte kan rå över :(.
Vi har pratat om att sluta o sälja dessa bilar som står i Japan, eller så får man dra till med en riktigt överdriven leveranstid.
För det blir tamejfan förseningar o grejer varenda gång...Man skulle bara sålt bilar som står i UK.
Men hoppas vi snart kan lagerföra bilar själva, skulle varit det skönaste. Vi håller på o pratar emd olika företag om ett sammarbete.
Joo, helt klart, speciellt då sommaren är här.. Alla andra kör runt i sina fina supror :/ Men men, bara å stå ut.. Hoppas att resten går smärtfritt så den blir klar till första semesterdagen då man ska uppåt landet...
iceman_21
2006-06-21, 20:53
visst kommer du på motorveckan!!!..vill juh se den "live.
// =)"
ToriBass
2006-06-21, 21:06
visst kommer du på motorveckan!!!..vill juh se den "live.
// =)"
Självklart ! Bara ja får hem den och inget oförutsett händer...
En av sommarens höjdpunkter juh !
Ska se om ja inte far en sväng på Åsele Marknad oxå...
ToriBass
2006-06-27, 20:41
Voj Voj, det är påfrestande detta... Bilen har varit i England i snart en månad nu... Så nära men ändå så långt bort :/
Kan inte allt bara falla på plats så ja kan hämta bilen om en vecka..
Menghini
2006-06-28, 09:03
Börjar närma sej avresa nu....Pratade med han igår kväll. Va lite kvar o fixa bara....men litet ljus i tunneln iaf...
ToriBass
2006-06-28, 19:55
Börjar närma sej avresa nu....Pratade med han igår kväll. Va lite kvar o fixa bara....men litet ljus i tunneln iaf...
Jupp, man ser stearinljusets låga långt där borta i tunneln ;)
Använder du dig utav sånt ljus man har tänt runt juletider... som har lååång brintid :)
ToriBass
2006-06-28, 23:12
Använder du dig utav sånt ljus man har tänt runt juletider... som har lååång brintid :)
Hehe, blir nog å använda det.. Men man kan juh hoppas att man bara behöver ha det tänt till 1 advent ;)
ToriBass
2006-07-06, 18:58
Ååååhh... Finns fan inge värre än å vänta :( Bilen står dessvärre fortfarande i England :/
ToriBass
2006-07-06, 23:44
Fan, kan inte sova.. tänker enbart på bilen..
Det tog 50 dagar från Japan tills dess att den kom till England....
Och det har gått 37 dagar sen dess och den står fortfarande kvar där... inte utan att man blir orolig att nått hänt ibland..
Nån som känner nån voodo människa som kan få min otur att försvinna ??
Semestern börjar igentligen imorgon eftermiddag och tanken var att resa uppöver sverige då.. Men nu vet ja inte hur det blir med allt :/
Mårtensson
2006-07-06, 23:57
Du är den som är lyckligt lottad :P
Min fick stå i japan en extra månad eftersom den missade båten som den igentligen skulle åkt med på :(
iceman_21
2006-07-07, 07:59
Och det har gått 37 dagar sen dess och den står fortfarande kvar där... inte utan att man blir orolig att nått hänt ibland..
Semestern börjar igentligen imorgon eftermiddag och tanken var att resa uppöver sverige då.. Men nu vet ja inte hur det blir med allt :/
du måste juh ha med bilen upp....=) å nästa vecka börjar Åsele marknaden m.m.m.m.m..m å sen motorveckan...=)
ToriBass
2006-07-07, 08:32
du måste juh ha med bilen upp....=) å nästa vecka börjar Åsele marknaden m.m.m.m.m..m å sen motorveckan...=)
Joo, känns meninglöst att fara upp då man inte har bilen.. Åselemarknan finns det tyvvär noll chans att jag skall kunna komma på... och tyvvär känns motorveckan oxå hotad :( Är juh bara två veckor tills dess och risken är relativt stor att jag inte har nån bil tills dess :(:(:(
För att göra det ännu roligare börjar sponsorer hoppa av då det börjar ha gått för långt in på säsongen... :/
ToriBass
2006-07-23, 19:20
Weeeeeeeeeeeee :D
Hämtade Bilen i GBG igår på morgonen och körde sedan upp den till Lse över dagen/natten.. är så LYCKLIG just nu :D
swedemix
2006-07-23, 19:59
Grattis!! Bilder?! :D
ToriBass
2006-07-23, 20:21
Grattis!! Bilder?! :D
Tackar tackar :)
Har bilder på kameran, men tyvvär glömde jag kabeln i Gimo.. Är i Lycksele hos mina föräldrar just nu...
Ev. ska en polare fota den imorrn så då lägger ja isf upp dom då..
Predator
2006-07-23, 20:51
Grattis!!! :D Kul att du äntligen har fått bilen
ToriBass
2006-07-24, 00:58
Grattis!!! :D Kul att du äntligen har fått bilen
Tackar Tackar :) Jo det är riktigt skönt, 4 månaders väntan är äntligen över ;)
Grattis!! Finaste supran som kommit in på ett tag nu!
Väntar förväntansfull på en fin fotosession av någon!
ToriBass
2006-07-25, 01:15
Grattis!! Finaste supran som kommit in på ett tag nu!
Väntar förväntansfull på en fin fotosession av någon!
Tackar tackar :)
En polare skall fota den i veckan, har själv fotat men glömde kabeln till kameran.. :/
Supra Henke
2006-08-01, 11:35
Hejsan Tooribass Hur är det att köra högerstyrt.Ser att du fått hämtat din bil.Jag väntar på min Supra fortsatt
ToriBass
2006-08-01, 13:27
Hejsan Tooribass Hur är det att köra högerstyrt.Ser att du fått hämtat din bil.Jag väntar på min Supra fortsatt
Det går bara fint... Lite klurigt vid omkörningar och då man skall svänga höger i en korsning.. Annars inga problem alls.. Man sitter juh på "the right side" såattsäga :P:P:P
Supra Henke
2006-08-01, 14:22
Det går bara fint... Lite klurigt vid omkörningar och då man skall svänga höger i en korsning.. Annars inga problem alls.. Man sitter juh på "the right side" såattsäga :P:P:PHe,he d kan ja tänka mig.Längtar verkligen efter min kärra nu,skulle tro du har sett den då du var och hämta din Supra vid hamen.Min är en silver skulle anlända Sverige på samma gång som din.
ToriBass
2006-08-02, 22:48
Någon admin kan väl låsa denna tråd nu.. Då en ny tråd är skapad här: http://www.supramannen.com/viewtopic.php?t=7248
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.