handdator

Visa fullständig version : håll i hatten killar o tjejer ta kontakt me den här;)

supra gabbe
2006-03-17, 18:06
en vän ringde mig nyss, o jämte honom satt en kille som påstod att han känner en kille som kan trimma min supra skitbilligt, ja frågade vem de e?
han sa att han e bäst på supra i sverige så ja fråga vem fan skulle de va förutom rickard?iallafall kille säger till mig att ja får 700hk för 25000 vilken jävla idiot!!! fan tror han att nån e så dum o går på de, verka ju som om dom vill att man kör dit bilen så dom kan sälja den sen eller nått. kompisen trodde ju på han eftersom han inte kan nått om bilar.
man undrar ju va de finns för idioter där ute hehe.

mvh gabbe

Ulrik
2006-03-17, 18:43
Hehehe jo man lämnar ju iväg bilen till sånna.... :roll:

Phantom
2006-03-17, 19:03

Neeeee !

Predator
2006-03-17, 19:13
ehh såna idioter finns det överallt, har själv stöt på såna men grejen är att de snackar bara skit om du nu skulle säga till han "ok vi lämnar bilen dit för trimming" skulle det ändå aldrig hända för att såna personer känner inte någon..DE SNACKAR BARA och de kallas för SKITSNACKARE :D

Ulrik
2006-03-17, 23:47

Neeeee !

Gör man inte ? :wink:
HEHE

Phantom
2006-03-18, 00:15

Neeeee !

HEHE

Du har la svårt att låta bli kanske när det e så billigt :wink: P.O.K !

Supramannen
2006-03-18, 00:30
Vilken plan, då kanske jag kan få rabbat, typ allt för 20 sen kan jag sälja kiten för extra pris a 100 000kr och tjänna 80 000kr på inget

HAHAHAHAH

Ulrik
2006-03-18, 00:37

Neeeee !

HEHE

Aldrig...lämnar aldrig bilen, specielt inte till något flummigt folk.
Det är problemet i Skåne, finns inget bra företag som man kan lita på, att lämna ifrån sig bilen till, som ska göra något...

Hade SMR funnits i Malmö, så hade allt gjorts där såklart.
Lite synd att det är 60 mil ifrån... :cry:

Phantom
2006-03-18, 11:05

Neeeee !

HEHE

Det är problemet i Skåne, finns inget bra företag som man kan lita på, att lämna ifrån sig bilen till, som ska göra något...

Gör som jag gör och kommer göra, kör upp bilen en gång om året. Då du köpt massa roliga delar av dom som du sen monterar och passar på att göra en stor service varge gång. då är 120mil inte så mycket.

Ulrik
2006-03-18, 11:49

Neeeee !

HEHE

Gör som jag gör och kommer göra, kör upp bilen en gång om året. Då du köpt massa roliga delar av dom som du sen monterar och passar på att göra en stor service varge gång. då är 120mil inte så mycket.

Iofs, rätt smart ide.
Problemet är att jag har nog lite väl dåligt tålamod..
Klart det är roligt att köpa alla delar samtidigt och få dom monterad direkt.
Får fundera närmare på saken :wink:

BPUad
2006-03-19, 04:18
Det kallar jag kompis pris :lol:

/Per

Supramannen
2006-03-19, 15:54
Kan ju va XS power grejer..:)

Ulrik
2006-03-19, 16:03

Tror för typ 4-5 månader jag såg lite bilder från SupraForumet i US på en XS turbo som hade varit köpt ifrån Ebay, som gick sönder i 2 delar....rakt av bara....

Känns som kvalite :roll:

Supramannen
2006-03-19, 16:10

Tror för typ 4-5 månader jag såg lite bilder från SupraForumet i US på en XS turbo som hade varit köpt ifrån Ebay, som gick sönder i 2 delar....rakt av bara....

Så är det men XS, finns dom som haft hela turbon hängade i DPen efter ett tag med, man får ju ta det för vad de tär turbo,grenör,dp och WG 999dollar

BPUad
2006-03-19, 19:47

Så är det men XS, finns dom som haft hela turbon hängade i DPen efter ett tag med, man får ju ta det för vad de tär turbo,grenör,dp och WG 999dollar

Hahhaha, ja det är helt sjuk så många som har haft probem med deras turbosar. Dom har väl tom losnat helt vad jag har förstått, inte precis PHR kvalitet :lol: