Visa fullständig version : T-shirt & shorts vädret har börjat!
swedemix
2006-03-13, 21:35
Idag är det 29C+ grader i skuggan! Jag var till och med tvungen att ta på AC'n i bilen på lunch rasten! Det har varit sådär runt 20-25C i dom senaste dagarna och det var ju bara några veckor sedan vi hade en massa snö.
Så hur är vädret borta i Sverige? ;-)
minus 10 å en havlmeter snö långt ner i södra sverige ... i hela sverige e det nog så !
VA!?! Helt otroligt att det kan skifta så snabbt!
Ja här hemma har vi 20 - 22 grader......inomhus och nästan lika många grader utomhus fast med ett - framför.
Va i hel... :shock: Du slängde ju upp en bild för typ 3 veckor sen där bilarna var begravda i snö :lol: Växthuseffekten gör sig påmind här kanske ;)
swedemix
2006-03-13, 22:03
Haha, jag vet det är helt sjukt väder. I middags körde alla omkring med sina convertibles med toppen av.
Snö skyfflen har lagts undan och jag bytade ut snö däcken på T5'an i Lördags. 8)
Minus grader, jösses. Det var det här för inte så länge sedan faktiskt, ja runt den tiden jag satte up snö bilderna som Defqon sa.
Nalle-74
2006-03-13, 22:34
Jag hade -19grader i morse.... BRRRR..... :(
Har är det nog mindre snö än i södra sverige som det verkar men vi har det ganska kallt istället :( -28 när jag tog käka kl. 3 i natt ;)
Blir snart galen på det här jevla vädret.! ger mig snart ut med gasbrännaren :)
Runt Stockholmstrakten är det ordentligt med snö & kallt. Det har faktiskt inte varit slaskväder på riktigt länge nu. Det snöar lite nästan varje dag...har varit ca 16 minus ett par gånger osv...annars mellan minus 5 till minus 12 ca...
Riktig vinter här alltså. :? :cry:
oxbow_mkiv
2006-03-14, 11:13
verkligen skitväder här hemma
Imorse var det underkylt på nynäsvägen.
Kom som första person till en stackars tant som voltat med bilen mot vajerräcket.
_IcEmAn-Supra_
2006-03-14, 14:53
vi har ca 1 meter snö och ca -5 grader och så har det varit i en vecka nu :lol:
Förra veckan hade vi allt mellan -25 till -30 grader :shock:
Idag är det 29C+ grader i skuggan! Jag var till och med tvungen att ta på AC'n i bilen på lunch rasten! Det har varit sådär runt 20-25C i dom senaste dagarna och det var ju bara några veckor sedan vi hade en massa snö.
Så hur är vädret borta i Sverige? ;-)
Jag har ett svar på detta. Tigger du om stryk människa?? :D Tyst nu! :P
swedemix
2006-03-16, 16:11
Blah, är tillbaka till runt 10 grader nu. :(
muhaha :lol: vi har +2, men en J*VLA massa snö.
In_Memory
2006-03-16, 16:36
3+ i falköping o sol, men förbannat med snö
Jag har 4+! :D
In_Memory
2006-03-17, 14:12
Jag har 4+! :D
du, jag har faktiskt 7+ idag :P.. haha känn på den du
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.