Visa fullständig version : Supra Ägare
Efter 1års letande har jag äntligen skaffat mig en mk4a :) Ska bli skojj att snacka skit med er här på forumet.
e den möjligtvis röd :roll: :)
Trevligt :D Om du köpt Supran jag tror så får du vara väldigt rädd om den. Finns inte så många Supror som den här i landet :)
Grattis, du kommer att ha roligt, det har iaf jag :twisted:
supra gabbe
2006-03-02, 17:34
Efter 1års letande har jag äntligen skaffat mig en mk4a :) Ska bli skojj att snacka skit med er här på forumet.
grattis e de du som köpte oxbows eller? underbar bil för övrigt :wink:
Honken_gbg
2006-03-02, 18:03
ja, du vet han som dansar i mc kläder i sin lägenhet :P
fredde_cooling
2006-03-02, 18:26
Grattis till ett fint köp! Mailen med bilder kommer alldeles strax :)
//FreDDe
Grattis till det nya inköpet.
Fram med bilderna nu :wink:
*ler*
Ni har väll redan sett bilder på oxbows? och den ser exakt lika dan ut nu. Kommer inte heller ända mycket på utsidan, utan ändringarna kommer bli i motorn. :P
Turbo_NOS
2006-03-02, 19:45
Måste få se den igen när jag hälsar på mormor i Eksjö =)
mormor? va bor hon ? namn ? kanske känner inget det, Eksjö är inte stort :D
nille_yeah
2006-03-02, 20:25
haha eksjö var med som kandidat till sveriges tråkigaste "stad" häromveckan på p3 :)
Honken_gbg
2006-03-02, 20:54
vilken stad tar hem priset då`? några år sen va ju uddevalla en storvinnare 3 år i rad
Mjo speciellt rolig är den nog inte, men i sommar blir det skojj :P :P
nille_yeah
2006-03-02, 22:35
vilken stad tar hem priset då`? några år sen va ju uddevalla en storvinnare 3 år i rad
Tror piteå blev nominerat efter eksjö sen vetifan.
Vad ska det bli för modifieringar under huven då? :)
Får ta och gratulera till en mkt fin bil. Vårda henne väl. :)
//d - som gissar att oxbow kommer få "kul bil"-abstinens så fort våren kommer.
Turbo_NOS
2006-03-03, 03:24
mormor? va bor hon ? namn ? kanske känner inget det, Eksjö är inte stort :D
Hon har precis flyttat ner.. Bor percis mitt emot sjukhuset..
Just nu blir det IC kit samt öppet filter, sen får jag nog vänta 1 månad annars tar nog tjejen fram sin negativa sida :P
Grattis! Kör som fan i sommar :twisted:
Ice_Man_
2006-03-03, 09:22
Eksjö, de e väl inte så hiskeligt långt ifrån vetlanda? Lr har ja helt fel? Flickvänen har massa släckt där uppe så vi brukar va där en hel del.. Själv bor ja i Oskarshamn! Å då måste vi ju ut å glida lite i sommar!
Mvh/Jonas
Menghini
2006-03-03, 11:51
Eksjö, de e väl inte så hiskeligt långt ifrån vetlanda? Lr har ja helt fel? Flickvänen har massa släckt där uppe så vi brukar va där en hel del.. Själv bor ja i Oskarshamn! Å då måste vi ju ut å glida lite i sommar!
Mvh/Jonas
Grattis CasteN :))
Jonas....Har du bilder på din kärra nu ?....
Ice_Man_
2006-03-03, 12:27
Nja, några finns de väl..
Men tänkte vänte tills våren när allt e klart.
Då kommer de bilder...
Har ca 2-3 mil till vetlanda så 20 min bort.
Även tänkt skaffa ett par sidokjolar och en rmm vinge, möjligen med kolfibermitt om det passar.
och tack Menghini, hoppas inte du/ni kör skiten ur den nu när ni har nycklarna där uppe :twisted:
Även tänkt skaffa ett par sidokjolar och en rmm vinge, möjligen med kolfibermitt om det passar.
Snyggaste vingen till MkIV så, go for it :D Ska du ha sidokjolar och läpp så borde du kanske se över dom små sidokjolarna som man monterar på kofångaren bak :) Typ som swedemix har.
Japp e dem jag funderar på , var finns dom att få tag i ? vill som sagt behålla bilen så stilren som möjligt. vill altså inte ha 200 luftintag som det e på dagens stylade bilar
http://suprafredde.com/casten/10.jpg
Tack supra_fredde.
Japp e dem jag funderar på , var finns dom att få tag i ? vill som sagt behålla bilen så stilren som möjligt. vill altså inte ha 200 luftintag som det e på dagens stylade bilar
Gå in och kika på www.mvpmotorsports.com så hittar du nog nåt där, sen tar SMR hem :)
Snyggaste vingen till MkIV så, go for it :D Ska du ha sidokjolar och läpp så borde du kanske se över dom små sidokjolarna som man monterar på kofångaren bak :) Typ som swedemix har.
o jag!
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.