Visa fullständig version : Sveige tar os guld !!!!
Nu är sverige klara för final i os... GÖÖÖÖÖT !!!
Och som det ser ut nu så kommer dom få möta Finland, vilken drömm final!
Oj ! va snyggt nu blev det 4-0 till finlan så det e nog klart nu...
Så vad tror ni om The grande finale ?
Min gissning 4-3 till sverige
Grattis sverige och finlad till final platserna...
Menghini
2006-02-25, 00:47
Fortsätter finnarna sitt fina spel och allt stämmer för dom så tror jag tyvärr att guldet hamnar där.
Men hoppas jag har fel så in i helvete :D
Ja det blir lätt en tuff match på söndag... Vågar inte spekulera för mkt om resultatet men hoppas ju självklart på Schweden
Phantom du är välkommen att bänka dig hos mig så ser vi på hockey med projektorn...
Va är det jag hör Jocke :shock: Sverige kommer krossa finnjävlarna i finalen :D :twisted: Saku Koivu, Ville Peltonen och allt va dom heter kommer ju vara på läktarn och köpa en korv 8)
finlad har ju varit tuneringens bästa lag LÄTT!!!! 4-0 mot ryssland inte dåligt kom ihåg att swe losade med 5-0 mot ryssand å va riktigt ute spelade men hoppas på en bra final
Finland har knappast varit turneringens bästa lag. Visst dom har vunnit varje match men en del utan att övertyga. Ryssland däremot dom har spelat ruskigt bra genom hela turneringen och har enligt mig varit turneringens klart bästa lag.
Fast nu pissa ju finnarna på dom i semin :D
4-1 till Sverige i finalen! Vi kan ju inte låta lillebror vinna heller.
Menghini
2006-02-25, 14:15
Finland har knappast varit turneringens bästa lag. Visst dom har vunnit varje match men en del utan att övertyga. Ryssland däremot dom har spelat ruskigt bra genom hela turneringen och har enligt mig varit turneringens klart bästa lag.
Där håller jag inte riktigt med, Ryssarna har inte varit jämna rakt igenom. Finnarna har däremot verkligen övertygat och slagit alla med häpnad.
Men jag är ju blågul så jag hoppas verkligen att Tre Kronor är strået smartare och vinner med 4-2
Där håller jag inte riktigt med, Ryssarna har inte varit jämna rakt igenom. Finnarna har däremot verkligen övertygat och slagit alla med häpnad.
Men jag är ju blågul så jag hoppas verkligen att Tre Kronor är strået smartare och vinner med 4-2
Ja vi får nog vara smartare för snabbare är vi inte.. men vi brukar ju få även dom snabbaste lagen att sega ner sig en hel del.
Xxplosive
2006-02-25, 15:05
finnarna ser oerhört starka ut, tyvärr tror ja sverige klappar igenom, men hoppas att ja har fel och att sverige spelar ut dem totalt =)
Menghini
2006-02-25, 15:14
Man brukar ju alltid ha minst 1 match varje turnering som inte spelet stämmer i, oavsett hur mkt man försöker.
Sverige hade sin mot Ryssland, Tjeckien sin mot sverige, Ryssarna sin mot finnarna osv osv..... Finnarna har inte haft sin ännu, får hoppas den kommer nu i finalen :)....
SupraPierre
2006-02-25, 15:45
Heja Finland 8)
1-0 till finland tippar jag på :)
Rainwoman
2006-02-25, 23:00
Det blir 3-2 till Sverige... :D
3-2 till sverige tror jag med på. men finnarna ser starka ut :x
:D :mrgreen: :D :mrgreen: JAAAAA :D :mrgreen: :D :mrgreen:
NU kvitterade Sverige...
1-1 nu är spänningen olidlig..
WOOOOHOOOO
2-1 till sverige
Jävla skit
Finland kvitterat
BAH
Sverige leder igen... Gött som fan..
3-2 till Sverige
swedemix
2006-02-26, 17:13
YEEEEEEEEEEEES
OS GULD
:D !!!!!
Plåthund
2006-02-26, 19:51
De hade bara tur...
De hade bara tur...
Nejdå jag tycker dom skötte sig utomordentligt.. Lidströms avgörande är ju såå fint.
vad va det jag saa :) tycker de spelade en bra match.
vad va det jag saa :) tycker de spelade en bra match.
Sverige hade inte bara tur som Plåthund skrev , men du hade bara tur. :wink:
http://team.finland.justgotowned.com/
Nån som ska till Medborgarplatsen idag? :)
jaja :P synd att man inte satte lite pengar :P
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.