handdator

Visa fullständig version : Ford Granadan med 700 cui & 2400 hk Hemi V8 i Bilsport..

MoParPower
2006-02-12, 21:43
Någon som har läst om den i Bilsport & vet vilken bil jag menar? Vad säger man?! Norrmän är fan galna!!! :D Nog den sjukaste bil jag sett faktiskt, till råga på allt så är den gatreggad.

och du SupraMagnus, du tycker väl som vanligt att det är rena skiten då liter effekten "bara" är ca 210 Hk... :P

Defqon
2006-02-12, 21:52
Någon som har läst om den i Bilsport & vet vilken bil jag menar? Vad säger man?! Norrmän är fan galna!!! :D Nog den sjukaste bil jag sett faktiskt, till råga på allt så är den gatreggad.

och du SupraMagnus, du tycker väl som vanligt att det är rena skiten då liter effekten "bara" är ca 210 Hk... :P

Jag tyckte att senaste nummret Bilsport var det sämsta på 6 år, så länge jag har prenumererat. Datagjorda Volvo's och 3 V8or :evil:

khorn
2006-02-12, 23:24

Man behöver ju inte provocera.. Tycker de va lite onödigt.. Min åsikt..

MoParPower
2006-02-13, 00:18
Defqon: Ok, smaken är olika...tycker tvärtom faktiskt, för mycket F&F stylade jappsar bara. Inte för att det inte finns nice jappsar men gillar inte överdrivet stylade bilar som ser ut som rymdskepp. :P

Khorn: Nej jag provocerar inte, bara skojade lite med honom...måste väl kunna tycka olika eller hur? :D

Defqon
2006-02-13, 03:27
Defqon: Ok, smaken är olika...tycker tvärtom faktiskt, för mycket F&F stylade jappsar bara. Inte för att det inte finns nice jappsar men gillar inte överdrivet stylade bilar som ser ut som rymdskepp. :P

Stylad bilar överhuvudtaget är inget för mig, eller det finns ju undantag. "No show all go" gäller för mig :) Styling som är helt underbar är ju Oxbow's eller föredetta snart kanske, helt underbar :D Behövs inget mer än så.

E60
2006-02-14, 11:13

Jag tyckte att senaste nummret Bilsport var det sämsta på 6 år, så länge jag har prenumererat. Datagjorda Volvo's och 3 V8or :evil:

Håller med, bläddrade igenom tidningen igår och den var RIKTIGT dålig :evil:

JonasL
2006-02-14, 11:49
fast den är rätt gammal den bilen.. har haft bilder och sånt på den i flera år .. konstigt att han inte vart med tidigare

MoParPower
2006-02-14, 15:06
Ja Bilsport varierar mycket, ibland är det ett skitbra nr & ibland suger det extremt mycket...men man får vara glad iaf, tänk om den inte funnits alls!

Ok, men var det med den motorn som ligger i bilen nu? Han har ju haft massa andra V8:or i bilen innan.