Visa fullständig version : Iskall supra i Kungsback
Vem är det som är härdaren, som låter supran (mk4, org vinge, guldiga fälgar) stå ute i en snödriva på väg ner till Orreviken (Kungsbacka)
ILLA!! :)
Hell
supra gabbe
2006-02-06, 23:30
Vem är det som är härdaren, som låter supran (mk4, org vinge, guldiga fälgar) stå ute i en snödriva på väg ner till Orreviken (Kungsbacka)
ILLA!! :)
Hell
har den inte ens kapell på eller nått? e den fin eller?
Ingenting, såg ut som plogen hade tömt sig över den...
Hell
Honken_gbg
2006-02-07, 00:11
stackars bil,, plågeri!
Borde ge oss adressen så vi kan typ rädda den eller nått.
:lol:
Damn...
Honken_gbg
2006-02-07, 12:34
plågade djur tas ifrån ägaren, vi borde göra det samma innan nåt illa händer med bilen! slå in dörren o ta nycklarna :twisted:
Var framme vid Supran idag o kollade lite snabbt och det är inte så konstigt att ingen här tar på sig skulden för det är en polsk reggad supra som står där..
Eller föressten det är ingen polak som hänger här o vill erkänna att han har sålt sin bil till Svea :)
Hell
swedemix
2006-02-08, 18:14
Hell,
har du en bild?
Honken_gbg
2006-02-08, 18:29
om ingen gör anspråk på den kan vi lika gärna ta den!
Hehe ja vi tar den ;)
Reservdelsbil vettu....
:twisted:
Ta bilder av stackaren..
supra gabbe
2006-02-08, 20:14
om ingen gör anspråk på den kan vi lika gärna ta den! va e de för någon e de en auto eller manuell? höger eller vänsterstyrd? fan va skumt fattar inte att man bara ställer den så blir sugen på attåka o kolla på den me bor ju bara några mil därifrån
Honken_gbg
2006-02-09, 12:17
var exakt står den,, posta en enirokarta =) :P
var det inte någon här på forumet som frågade om just import från polen det kanske är hans supra??
ta BILDER på bilen blev lite nyfiken vem som plågar sin bil i denna kyla stackars lilla bilen
Har bilder på den i mobben men min kabel verkar vilja jävlas med mig....
Vet ej något mer om den då jag bara stannade till och så kom det massa bilar som tutade så jag var tvungen att sticka.. men om någon kan pm`a nummer så kan jag mms`a bilden så kan någon annan slänga upp bilder på bilen..
Hell
mms:a bilderna till din mail, sen är det bara lägga upp de.
nackdelen med mms är att bilderna komprimeras en aning för att kunna skickas.
Äntligen..
Här kommer lite pic`s
http://i27.photobucket.com/albums/c199/Hellsupra/tvan.jpg
http://i27.photobucket.com/albums/c199/Hellsupra/supra.jpg
Hell
Predator
2006-02-11, 17:21
Shit haha det ser som värsta pundar stället runt omkring där.. Fan jag som skulle behöva lite extra delar =)...
Hur lång tid har den varit där??
Honken_gbg
2006-02-11, 18:32
hoppas den klarar sig vintern ut =).. kan ju bli fin me lite vax på :P
supra gabbe
2006-02-11, 22:57
va fan e de för idiot egentligen men står den i skogen eller ser skumt ut på bilden e de inte så att han kör med den eller nått för ja antar att de e ett hus i närheten iallafall måste väl vara ägaren som bor där
Road-Runner
2006-02-12, 13:41
Ingen respekt för bilen
undrar vad han fick betala för den?? den är säkert snodd
Här spekuleras det hej vilt :)..... hoppas inte ägaren hänger här på forumet, hade det varit min bil hade jag tagit lite illa vid mig med alla spekulationer. Kanske finns anledning till att bilen står ute (fastän det är en supra) :wink:
supra gabbe
2006-02-13, 17:33
Stackars bil :( hörde ida att den e stulen från gbg o va meningen att den ska ner till polen men nått gick snett. sen om de stämmer eller ej de vet ja inte. de kanske e motor ras på den eller nått?
vet nån om den e manuell eller auto förresten?
mvh gabbe
Stackars bil :( hörde ida att den e stulen från gbg o va meningen att den ska ner till polen men nått gick snett. sen om de stämmer eller ej de vet ja inte. de kanske e motor ras på den eller nått?
vet nån om den e manuell eller auto förresten?
mvh gabbe
Åfan, OM man visste att den var stulen till 100% så kanske någon borde informera polisen ?
Men som sagt om man inte vet det ....så kanske man ska inte lägga sig i
Men men, lite synd
Om man hittar något stulet o lämnar in det till polisen och ingen hämtar ut det inom 3 månader så tillfaller väl det den som hittade den va????
Om någon känner att den här tråden samt bilderna är stötande så tar jag bort dom omedelbums, bara o Pm`a
Den är min, bara min :D
Hell
supra gabbe
2006-02-13, 20:20
[quote="Hell"]Om man hittar något stulet o lämnar in det till polisen och ingen hämtar ut det inom 3 månader så tillfaller väl det den som hittade den va????
Om någon känner att den här tråden samt bilderna är stötande så tar jag bort dom omedelbums, bara o Pm`a
Den är min, bara min :D
tro mig e den stulen så lär ägaren höra av sig till polisen tror inte han bara skiter i den då den e värd en rätt bra slant :D
mvh gabbe
Kan ju alltid hoppas jue
Hell
Hehe hade varit lide sjukt såfall, om ingen hämtade ut den.
Tycker non borde skicak ett tips till polisen.
Om den är stulen så är den anmäld också, skadar ju ingen att göra det snarare tvärtom om ryktet stämmer.
Om vi bara hade ett register me bilder på våra bilar, och typ alla som äger en supra är me där så skulle såna situationer o rykten aldrig uppstå.
Varje gång non ser en Supra så är de bara kolla på registret var den finns, o står det då att bilen finns i stockholm o du såg den i GbG så är de bara skicka ett mail, till ägaren. Behöver inte ens stå vem som är ägaren, bara bilen är me i registret.
Detta skulle göra de mycket svårare för tjuvar att komma undan me en sån bil, de kan inte vara mer en 150 Mkiv i detta land o hålla reda på.
Tror de finns ett sånt register för Evos redan.
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.