Visa fullständig version : supra träff
undrar lite om det blir någon supra träff i sommar och vem som håller i den iså fall??
den förra verkar ju varigt lyckad vad jag sett på kort och film..
undrar lite om det blir någon supra träff i sommar och vem som håller i den iså fall??
den förra verkar ju varigt lyckad vad jag sett på kort och film..
Känns kanske lite tidigt att planera det redan eller ?
Men såklart en träff är alltid najs.
Jag och några till här på forumet kommer hålla i minst 2st stora träffar en i Göteborg (Göteborg suprameet #2) Och sen en lite senare i non stad i mellan Stockholm och Göteborg
Sen ska vi nog snickra ihop en grillkväll i Göteborg så fort bilarna är påställda (maj)
Sen blir det ju absolut några sup(r)a träffar också innan det är dags för påställning utav pärlan...
Det är änna dags för en ytterligare kväll nu, någon som känner sig manad att agera värd??
Jag va ju värd sist så non annan ?
[quote="Phantom"]Jag och några till här på forumet kommer hålla i minst 2st stora träffar en i Göteborg (Göteborg suprameet #2) Och sen en lite senare i non stad i mellan Stockholm och Göteborg
Sen ska vi nog snickra ihop en grillkväll i Göteborg så fort bilarna är påställda (maj)[
Får man komma då?? jag bor mellan göteborg och stockholm kanske vore en ide att ha en här eller något..
om intresse fins så skulle jag mer än gärna försöka fixa någon grill och supar helg hos mig med crusing på kvällen och sedan grill och öl... låter det intressant??
om intresse fins så skulle jag mer än gärna försöka fixa någon grill och supar helg hos mig med crusing på kvällen och sedan grill och öl... låter det intressant??
Allt är av intresse. kul om non mer en jag orkar dra ihop lite kul träffar
Jag och några till här på forumet kommer hålla i minst 2st stora träffar en i Göteborg (Göteborg suprameet #2) Och sen en lite senare i non stad i mellan Stockholm och Göteborg
Sen ska vi nog snickra ihop en grillkväll i Göteborg så fort bilarna är påställda (maj)
Varför inte prata med Magnus om han inte är sugen på att vara med och hjälpa till med tips? Han bor ju i Nyköping har jag för mig, skulle ju vara perfa om man samlas på dagen där och typ käkar lunch och sen åker upp till stockholm på en liten sväng förbi smr? Eller Tullinge kanske?
turbo_joel
2006-02-02, 21:11
detta låter nice..
låter trevligt! jag kommer!=) hehe...
om bilen blir klar någon gång vill säga*ler*
Predator
2006-02-02, 23:53
Jag kan ställa upp som "host" i STHLM om det behövs.. Kan fixa något nice ställe där vi kan både grilla och parkera bilarna :D
Kanske går det även att fixa lokal om det skulle behövas =)
Varför inte prata med Magnus om han inte är sugen på att vara med och hjälpa till med tips? Han bor ju i Nyköping har jag för mig, skulle ju vara perfa om man samlas på dagen där och typ käkar lunch och sen åker upp till stockholm på en liten sväng förbi smr? Eller Tullinge kanske?
Jag bor också i Nyköping dock har jag ingen supra kvar. Kan ju vara kul att träffa alla ändå.
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.