Visa fullständig version : Säkring Fönsterhissar
Road-Runner
2005-05-13, 01:27
Tja
Sitter säkringen till rutorna i säkringsboxen vid kopplingspedalen eller i motorrummet? Dags att besikta och lite tonade rutor fram. Hoppas det går och vädret är med mig. He he
Tack på förhand.
alltid lite strul det där
men hissa ner rutorna och plocka säkringen, finns inget som säger att el-hissarna måste fungera
jag har besiktigat en av mina tidigare bilar med rutorna nere i december, besiktningsmannen tyckte det var för djävligt men kunde inget göra
han påpekade hela tiden att han inte skulle släppa igenom bilen pga att rutorna var tonade och det var därför jag hade dom nerhissade.
så när jag skulle köra där ifrån fick jag ingen anmärkning i protokollet och så sa han åt mig att veva upp rutorna för det var kallt ute, gissa om han fattade att dom var tonade
jag garvade hela vägen hem :D
eller gör som en annan polare till mig
kör in och besiktiga med dom tonade rutorna upphissade, dom sa ingenting om det
Road-Runner
2005-05-13, 20:12
Det beror ju helt på vilken besiktningsman man får. Tänk om man får en besiktningsman som har en jävlig fru. Som har jävlats med honom hela helgen. Tror ni att bilen går igenom då? Det tror inte jag, han letar som fan för att hitta fel för att göra livet surt för oss andra dödliga (läs Supra ägare)
Vars sitter sääkringen då, så slipper jag leta?
Jag var o besiktigade polarens BMW nån vecka sen, hissade ner framrutorna och drog ur kontaktstycket till knapparna.
Bes-gubben sa inte ett ljud, han skrev bara i protokollet att det är bra att veta att framrutorna saknas. :)
//Mattias
man kan ju inte börja fega och tveka, då är det kört direkt
bara att vara bestämd
den bör väl sitta inne i kupen, står väl på locket isåfall
Åk till boden o besiktiga. Då säger dem. Varför har du 2 turbos, den går hårdare med en stor :)
Med Typhoonen frågade han om jag kunde göra Donuts med den :)
Road-Runner
2005-05-14, 15:05
Det är ju klockrent. Men jag har tid på måndag morgon i Piteå. Det borde gå tycker jag.
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.