Visa fullständig version : Hur bra håller R154 lådan?
Ja hur mycket vrid pallar den med ungifär? och orkar den med klistrd stripp och et streets?
turbotomas
2004-06-15, 02:25
Ja, har du inte för mycket vrid så ska det inte vara några problem. Finns de som skjutit lådan vid 400hk och de som fått dem att hålla för över 600hk.
Mvh, Thomas
turbotomas
Ja, har du inte för mycket vrid så ska det inte vara några problem. Finns de som skjutit lådan vid 400hk och de som fått dem att hålla för över 600hk.
kan det variera på årsmodeller (mk3) då toyota förbättrat lådan eller är det bara skicket på lådan då den kanske var rätt ny?
finns det nån sida där man kan kolla olika förändringar/förbättringar på supra under åren som den tillverkades, både mk3 och mk4?
Mvh
E_Z
pelleman
2004-06-19, 20:17
Vad jag vet är lådan helt oförändrad genom åren. Tror att samma innhåll även sitter i land cruiser. MkIV har getrag. Skottsäker.
TT: Vem skjuter lådan vid 400 häst? :wink: :oops:
turbotomas
2004-06-20, 01:18
Vad jag vet är lådan helt oförändrad genom åren. Tror att samma innhåll även sitter i land cruiser. MkIV har getrag. Skottsäker.
TT: Vem skjuter lådan vid 400 häst? :wink: :oops:
Vår gode vän Erik från Norge. Erik som bänkade närmare 400hk under SBP förra året. Han käkar lådor till höger och vänster. Men det skyller han mest på sin körstil :)
Mvh, Thomas
pelleman
2004-06-20, 04:30
Jag har ju också en på samvetet. Förstår inte varför. Den jag har nu har gått mycket längre och jag har kört mycket mer aggressivt med den.
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.