handdator

Visa fullständig version : hej...

suprafreak
2004-05-03, 19:31
behöver lite snabb tips här nu..... har ringt en kille som ska sälja sin supra. hittade annonsen i malmö.. http://www2.blocket.se/view/2507956.htm?l=0&c=1&city=0
har haft 8 ägare och han har haft den sen 2001 om jag fattade bilregistret rätt! vad tycker ni? inte lätt o säja om bara en annons jag vet. men kan ju behöva lite snabb tips nu om det nu blir så att jag åker ner....det e ju en bit från örebro men men nu e jag sugen :twisted: kan man begära att få ta med den på ett m test??

mvh patrik

Lector
2004-05-03, 20:46
Det är juh en sån kärra som jag har :D Ser bra ut, men som sagt, det är inget man kan avgöra på en bild och lite text. Det kan ju vara värt att åka ner och titta/provköra ;)

olesch
2004-05-05, 09:12
Det dära med fullservad os Toyota kan man ta med en nypa salt. Toyota Malmö vet iaf inte ens vart turbon sitter samt vad en turbo elbow är.......

Men jag hade kollat på den, inte varje dag man ser en Svensksåld supra med låga mil!!!!! Men kolla rosten, brukar finnas rost vid Targabågen på framrutan....

Den verkar fin iaf!

Lycka till!

Rainman
2004-05-05, 11:22
Appropå rost: Kolla bakre skärmkanter & bakom plastkofångaren precis bakom bakhjulen.

Anonymous
2004-05-05, 11:24
Även stänkskydden fram brukar rosta sönder på insidan/mot tröskeln.