Visa fullständig version : Ta hem supra!?
MKIV ROCK`s
2004-04-17, 14:44
Hör ni grabbar när tänkte ni ta hem en supra åt mig? :D *viftar med pengar* :lol:
Väntar på att ni ska hitta en åt mig :wink: börjar klia i högerfoten :D
Föresten hur e tillgången av supror i usa? :?
Plåthund
2004-04-17, 15:04
Så åland ska få sin andra supra nu snart då? :)
MKIV ROCK`s
2004-04-17, 15:07
japp så var tanken :roll:
Blir ganska bra täthet av supror med tanke på ålands befolkning :lol:
Anonymous
2004-04-17, 22:43
köp min sa jag ju :wink: du får mycke prylar på köpet (18", BPU, frontläpp, nya baklysen osv osv...)
köp min sa jag ju :wink: du får mycke prylar på köpet (18", BPU, frontläpp, nya baklysen osv osv...)
jag tror han vill ha en manuell,,,,,,,, :roll:
Anonymous
2004-04-17, 23:17
ja vet men man måste ju få fresta :wink:
ja vet men man måste ju få fresta :wink:
:D :D
Hör ni grabbar när tänkte ni ta hem en supra åt mig? :D *viftar med pengar* :lol:
Väntar på att ni ska hitta en åt mig :wink: börjar klia i högerfoten :D
Föresten hur e tillgången av supror i usa? :?
Har du tagit kontakt med SMR och gått igenom detaljer då?
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 01:07
jo men via msn och mail...provade ringa jocke i torsdags...tänkte prova på måndag igen och se om man får lite fart på det hela :lol: :lol:
För till sommarn ska det åkas supra... :D
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 01:11
jamen det e jue automat :lol: :lol: usch usch...vill ha manuell :D
dessutom e det roligare att köpa en helt orginalbil och sen plocka på diverse grejor....roligare få sina egna önskemål på plockade... :D
Föresten kör du nåt med supran har inte sett till svarta faran ?! :)
Du har väl en M3 och en C5 att sätta på rätt plats... 8) ?!
OK, försök att prata med Jocke på tele. Dom tar nog ingen beställning via msn eller mejl.
Supra till sommaren blir nog svårt....om du inte kan tänka dej en "felis" från England.
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 01:15
OK, försök att prata med Jocke på tele. Dom tar nog ingen beställning via msn eller mejl.
Supra till sommaren blir nog svårt....om du inte kan tänka dej en "felis" från England.
japp ska försöka få tag i han på måndag! :D
mm....så det e svårt att få tag i en till sommarn?!
fan och vädret som börjar bli så fint... :?
njä ingen "felis" det känns jue inte rätt om det e fel :lol: :lol:
Du är för sent ute....men det kanske kan gå....jaja, Jocke har mer koll är jag...
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 01:37
Du är för sent ute....men det kanske kan gå....jaja, Jocke har mer koll är jag...
mjo vet att det e i senaste laget men det e först nu man kan va 100% på att ekonomin tilllåter så vi ska se vad som sker...om man hinner eller int hinner, supra ska jag ha iaf det har jag slagit fast :D
Som sagt ska höra på måndag med han... :)
, supra ska jag ha iaf det har jag slagit fast :D
Bra! Det gillar jag! :D
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 01:43
japp :D :D nångång måst man lägga korten på bordet :lol: :lol:
Menghini
2004-04-18, 04:31
MKIV Rock's ...... Ring mej imorgon söndag eller måndag.
Anonymous
2004-04-18, 11:22
dessutom e det roligare att köpa en helt orginalbil och sen plocka på diverse grejor....roligare få sina egna önskemål på plockade... :D
min är orginal, än så länge, grejerna ligger på hyllan :wink:
inte hunnit köra så mycke dom senaste veckorna, har köpt hus så dit går all min tid
blir nog svårt att sätta dem två på plats med en orginal MKIV
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 13:03
MKIV Rock's ...... Ring mej imorgon söndag eller måndag.
japp ringer på måndag! :D :D
nån speciell tid som passar bäst??
Anonymous
2004-04-18, 13:07
du föresten, du slipper nog inte dom där 10% bara för att du först reggar den i sverige, den måste ha varit i sverige ett visst antal år om du ska komma undan de, så var de iaf när jag köpte min 850R, den är från USA
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 13:08
[quote]
inte hunnit köra så mycke dom senaste veckorna, har köpt hus så dit går all min tid
men det ska jue inte va orginal :wink: sånt måst man ändra på...skulle jue inte sitta helt fel med en fet singel... :)
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 13:11
du föresten, du slipper nog inte dom där 10% bara för att du först reggar den i sverige, den måste ha varit i sverige ett visst antal år om du ska komma undan de, så var de iaf när jag köpte min 850R, den är från USA
hmmm...och dom jävlarna på tullen :evil: garanterade att jag skulle slippa så länge den e inreggad i sverige...jag frågade om den måste ha varit det nån viss tid men dom sa att bara den e inreggad så e det inga 10% mera! hmmm...men däremot om man tog från tyskland via sverige så skulle det komma nån % på som svenskarna inte betalar...
?? :shock: är inte en original mk 4 "snabbere" änn en M3??
förståss är din auto...men....
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 15:21
nog e väl en supra snabbare än en M3???! :D
Thomas T66
2004-04-18, 15:40
nja dem går inget vidare me orginal auspuff
Hvorfor bygger du ikke den om fra auto til manuel... Det er slet ikke så dyrt.... :?:
Anonymous
2004-04-18, 16:38
MKIV är inte så snabb orginal med automat från 0, en M3 med manuell låda är rätt pigg
ja, därför köper du min och plockar manuell låda i den :wink: de kan till och med vi göra på jobbet åt dig :D
MKIV ROCK`s
2004-04-18, 17:21
MKIV är inte så snabb orginal med automat från 0, en M3 med manuell låda är rätt pigg
ja, därför köper du min och plockar manuell låda i den :wink: de kan till och med vi göra på jobbet åt dig :D
hehe njä ska nog försöka få tag i en med manuell 8) blir nog us supra...så man får modda lite hit o dit :lol: :lol: får se vad jocke säger på måndag :)
aha så du har bpu prylar hemma...nåt som ska på till sommarn eller? 8)
men gör inte M3 0-100 på 5,5 ca...och supra manuell 5,1-5,5?!
för att inte tala om BPU++ :D ....
Anonymous
2004-04-19, 10:27
en grej till som jag kollade upp, är de inte dyrare att först regga den i sverige för för att få de måste den väl även "tullas" in i sverige och då måste du betala alla avgifter i sverige ( mycke sverige där :wink: ) och sen när du tar hit den åker du på alla avgifter igen + moms å tull osv...
MKIV ROCK`s
2004-04-19, 11:09
en grej till som jag kollade upp, är de inte dyrare att först regga den i sverige för för att få de måste den väl även "tullas" in i sverige och då måste du betala alla avgifter i sverige ( mycke sverige där :wink: ) och sen när du tar hit den åker du på alla avgifter igen + moms å tull osv...
hmm...så du menar att det e kanske bättre att ta den direkt hit? :?
men sverige har mindre tull o skatt än oss så frågan e vad som blir lindrigast?!
iaf enligt tullen så slipper man domdär 10% tull...bara den e inreggad i sverige...
jäklar ska ta och räkna på vad som blir billigare...ska se lite
Anonymous
2004-04-19, 11:56
har du nått telenummer? kan berätta hur de ligger till, jag jobbar med import till åland så
Anonymous
2004-04-19, 11:59
annars messa mig så ringer ja upp 0400607904
MKIV ROCK`s
2004-04-19, 12:02
du har PM :D med nummret... 8)
Supramannen
2004-04-19, 12:13
Hvorfor bygger du ikke den om fra auto til manuel... Det er slet ikke så dyrt.... :?:
Beror på vad dyrt är ca 75k
Jag har också bestämmt mig för att impotera en supra mk4 men tänkt efter o tror inte det blir förrens i höst, blir det billigare om ni tar in 2 st samtidigt?
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.