Visa fullständig version : Rickard varför blev du bannad på zatzy??
Tycker det var mkt dumt både för zatzy och dess användare, varför fimpade dom dig???
Tigerstorm
2004-03-23, 17:20
Jadu om vi andra visste det..
Luktar fan personlig hämnd från lövan.. för vad jag har sett så har inte Rickard gjort nåt dumt
Pust
Mvh
Martin
Supramannen
2004-03-23, 18:19
Ja kan inte ge någon förklring just nu, det skulle bara förvärra sitvationen
Hppas att det löses mycket snart, jag acceptera banningen för tillfället men hoppas på att komma tbx mycket snart
Jag kan tänka mig det var tjabbet med Dempa om var filmen skulle vara någonstans på forumet och hurvida folk särbehandlas eller inte. Kände på mig att något skulle hända igår kväll. Menghini åkte på en varning också, förmodligen av samma orsak.
robert pentén
2004-03-23, 18:34
uss ja den där dempa.....
Supramannen
2004-03-23, 19:00
Jag kan tänka mig det var tjabbet med Dempa om var filmen skulle vara någonstans på forumet och hurvida folk särbehandlas eller inte. Kände på mig att något skulle hända igår kväll. Menghini åkte på en varning också, förmodligen av samma orsak.
Min Banning har inget med filmen att göra men Jockes ligger nog där i
Menghini
2004-03-23, 19:42
Japp...min varning fick jag för att jag var "kaxig" när jag ifrågasatte deras handlande.....men men....2 kvar innan banning :D
Kan ju säga att DEMPA inte hade något med nån varning eller banning att göra..så skyll inget på honom.
Skriv inget utan fakta tack. Ni smutskastar folk utan anledning :(
Menghini
2004-03-23, 21:36
Kan ju säga att DEMPA inte hade något med nån varning eller banning att göra..så skyll inget på honom.
Jag har inte sagt det heller.....Dempa o jag hade en diskussion...men det va inte han som delade ut varningen, vi löste våra saker.
Ja fast jag läste det som dempa skrev och det gjorde då att jag numera tycker han är kass. Fast det bryr väl inte han sig om, men så är det :D
robert pentén
2004-03-23, 21:53
jag smutskastar han, då jag syftar på min banning och ajg har fakta. syftar inte supramannens då jag inte ens visste om något eller vet något :)
tycker bar adet är så komiskt
EDIT: FAN förlåt menade inte dempa så kalart fel snubbe :) sorry !!!!
Tråkigt att du blev bannad Rickard. Hoppas att du kommer tillbaka.
Mvh
Oskar
sleeplezz
2004-03-23, 22:39
Zatzy = sandlådan för barn över 18 :D
Mvh
Oskar
Ja det kan man alltid hoppas. SM och Menghini har blivit stora profiler, det visades inte minst igår när filmen kom och den inte kunde laddas ner på några timmar från 5 olika källor pga överbelastning. Snacka om extrem popularitet.
De 2 namnen som påverkar mest dagens bilintresserade. :D
Tigerstorm
2004-03-23, 23:35
Mvh
Oskar
Ja det kan man alltid hoppas. SM och Menghini har blivit stora profiler, det visades inte minst igår när filmen kom och den inte kunde laddas ner på några timmar från 5 olika källor pga överbelastning. Snacka om extrem popularitet.
Precis!
Det är inte nån av moderatorerna som påverkar dagens bilintresserade..
MINST SAGT!
Mvh
Oskar
Korrekt Ferox!
Det roliga är att de är så öppna med vad som sker med supran. Även Ultiman är det inte så mycket hysh hysh (förutom motorn).
Jaja man får väl börja hänga här för att hänga med i svängarna.
Jag har inte sagt det heller.....Dempa o jag hade en diskussion...men det va inte han som delade ut varningen, vi löste våra saker.
Menade inte dig Jocke :).....va 2 andra som drog ner Dempa i träsket
Menghini
2004-03-24, 00:05
Mvh
Oskar
Korrekt Ferox!
Det roliga är att de är så öppna med vad som sker med supran. Även Ultiman är det inte så mycket hysh hysh (förutom motorn).
Det tycker jag....kommer nog vara ganska anonym på zatzy efter detta...lite gästspel då o då bara :D...sen får man se hur länge det håller :D
Mvh
Oskar
Korrekt Ferox!
Det tycker jag....kommer nog vara ganska anonym på zatzy efter detta...lite gästspel då o då bara :D...sen får man se hur länge det håller :D
Ok. Förresten Behöver du lite soppa spons i år också? Kan kanske skramla fram lite stålar, dock med betoning på lite ;-)
Menghini
2004-03-24, 00:14
Mvh
Oskar
Korrekt Ferox!
Ok. Förresten Behöver du lite soppa spons i år också? Kan kanske skramla fram lite stålar, dock med betoning på lite ;-)
Nää....det skall inte behövas...i år slipper jag tanka 70 liter varje race...men tack ändå :)
suprasam
2004-03-24, 00:28
Zatzy är som sagt en liten sandlåda med ett gäng små finniga tonårs moderatorer som hade cement i sandlådan när de var små :-).
Humorn i det hela är att Zatzy förlorar mer på detta än vad Supramannen gör, snart kommer det att gå upp för dom på Zatzy(moderatorerna)
att det kanske inte var det smartaste man gjort när man bannade en av Sveriges mest populära trimmprofiler, så Supramannen kommer snart vara tillbaka på Zatzy/sandlådan igen. Dom har helt enkelt för mycket att förlora på att stänga ute Supramannen, räcker att se på hur populär filmen av uppstarten av Mengis bil var, detta svider säkert oxå att så fort man postar nya förändringar av Mengis bil eller av Ultimorna så brinner nästan bredbandet upp av överbelastning detta kombinerat med den svenska avundsjukan är säkert en del av förklaringen till vad som skett.
Jag pyntar på stående fot en 500 hundring som spons på ett fat racesoppa till sommarn :-) om det så är bara för att jävlas lite med Zatzy :-)).
Ha de gott och snälla köp gasmasker eller skaffa ventilation i garaget
innan ni gasar ihjäl er :-)
Supramannen
2004-03-24, 01:20
Lite Fakta
När filemn lades upp så blev linan överelasta på grund av 1500 nerladdingar på en gång
Det Är tryck och sug efter SMr supran då
Lite Fakta
När filemn lades upp så blev linan överelasta på grund av 1500 nerladdingar på en gång
Fan va hårt :) Ja bilen är hårig, inge snack! En av världens 10 snabbaste supror eller?
Tycker det är otroligt synd att dom fimpa dig iaf, det blir bara färe och färre intressanta "postare" på zatzy, börjar bli riktigt trött på den sajten nu, ska dra ner på besökandet där nu
Lite Fakta
Kan fylla på med att det är snart uppe i 3000st gånger det har kopplats upp mot min ftp.
Supramannen
2004-03-24, 02:06
Lite Fakta
Fan va hårt :) Ja bilen är hårig, inge snack! En av världens 10 snabbaste supror eller?
Tycker det är otroligt synd att dom fimpa dig iaf, det blir bara färe och färre intressanta "postare" på zatzy, börjar bli riktigt trött på den sajten nu, ska dra ner på besökandet där nu
Får hoppas att jag får komma tbx mycket snart
Lite Fakta
Får hoppas att jag får komma tbx mycket snart
Men jag fatta inte, vad har du gjort?? Tycker bara du har postat intressant info om supran och ultiman... Till skillnad från alla fjortispostare
Menghini
2004-03-24, 07:52
Lite Fakta
Är på 15e plats med förra sommarens tid....målet i år är att slå sej in på topp 5, dvs snabbare än 9,14
Som grädde på moset har jag besämt mej föratt inte lägga upp nästa Suprafilm på zatzy (det får någon annan göra om dom vill)...deras förlust. :D
Om man skulle jämföra zatzy & supramannen:
Här på supramannen kramar vi och tackar varann, på zatzy kastar man tomater & ärtor på varandra...
Zatzy är som sagt en liten sandlåda med ett gäng små finniga tonårs moderatorer som hade cement i sandlådan när de var små :-).
Humorn i det hela är att Zatzy förlorar mer på detta än vad Supramannen gör, snart kommer det att gå upp för dom på Zatzy(moderatorerna)
att det kanske inte var det smartaste man gjort när man bannade en av Sveriges mest populära trimmprofiler, så Supramannen kommer snart vara tillbaka på Zatzy/sandlådan igen.
Suprasam.
Har du en aning vad du pratar om?
Förstår att ni ser upp till Rickard, han är jätteduktig.
Men samtidigt är han inte ofelbar.
Att du tycker zatzy är en sandlåda beror mycket på Rickard o allt tjafs runt honom.
Det är skitkul med supran och filmerna.
Jag känner både Rickard och Jocke privat, och vi har inget emot varandra (inte från min sida i alla fall) men det gick över gränsen häromdan. Och det är så enkelt att följer man inte spelreglerna blir man utvisad från planen. Oavsett om man är en profil eller inte.
Sen att ni hyllar Rickard o kastar massa skit på zatzy i detta forum är ju ganska naturligt, så det skiter jag i.
MVH Fredde - Admin & Webansvarig @ zatzy.com
PS: Jag är varken finnig eller tonåring.....
att det kanske inte var det smartaste man gjort när man bannade en av Sveriges mest populära trimmprofiler, så Supramannen kommer snart vara tillbaka på Zatzy/sandlådan igen.
Suprasam.
Att du tycker zatzy är en sandlåda beror mycket på Rickard o allt tjafs runt honom.
Jag känner både Rickard och Jocke privat, och vi har inget emot varandra (inte från min sida i alla fall) men det gick över gränsen häromdan. Och det är så enkelt att följer man inte spelreglerna blir man utvisad från planen. Oavsett om man är en profil eller inte.
Sen att ni hyllar Rickard o kastar massa skit på zatzy i detta forum är ju ganska naturligt, så det skiter jag i.
Tjena Fredde,
mitt syfte med denna tråden var inte att kasta skit på zatzy eller någon moderator, utan ifrågasätta/undra om hans banning samt säga att jag tycker det är dumt att banna honom, jag tror att ni förlorar på det.
Ja det är väl inget konstigt att undra.
Rikard beter sig som en riktig barnunge till och från, därför är han bannad tills vidare. Med hopp om att komma tillbaka som en bättre människa :-)
Nu ska jag inte jiddra i hans forum.... man ska inte kasta igelkottar i ballongaffären.
ajö
MVH Fredde
suprasam
2004-03-24, 11:03
Suprasam.
Efter att varit en del på Zatzy(2 år) så är det min uppfattning av hur saker och ting fungerar där en sandlåda kort och gott, och det har inte ngt att göra med de post som Supramannen gjort utan hur man sköter forumet och vad man tillåter folk att posta, exv. jag såg en SAAB 99 från 77 idag vet inte hur många sådana trådar jag sett så dåligt uppstyrt så det finns inte. Med min hänvisning till att moderatorerna var finniga tonåringar var om du har förmågan att läsa mellan raderna att en person i den åldern ofta har en övertro på vad dom kan och vad dom vet och att dom blir förblindade så fort dom har en möjlighet att få lite makt. Jag har aldrig påstått att Rickard är ofelbar men det är inte du heller så kom in i matchen och skärp dig och sluta bete dig som ngn liten halvgud är så trött på det.
Så Fredde jag skiter fullständigt i vad du tycker, och eftersom Sverige fortfarande är en demokrati och folk kan tycka vad dom vill så gör jag det och inget du säger kan ändra på det :-), och ni kan styra och ställa på Zatzy, men inte vad jag tycker om Zatzy.
ha de bra
Ja det är väl inget konstigt att undra.
MVH Fredde
Varför får man inte undra på zatzy då? tyckte Lövan va lagom otrevlig när jag frågade vad han gjort för att bli bannad?
En stilla undran kan man väl få ha? då kunde Lövan skickat anledningen via PM eller nåt...tycker Lövan är lite väl hård för att vara moderator ibland..eller han skriver fel saker känns det som..men men lite OffTopic.
Efter att varit en del på Zatzy(2 år) så är det min uppfattning av hur saker och ting fungerar där en sandlåda kort och gott, och det har inte ngt att göra med de post som Supramannen gjort utan hur man sköter forumet och vad man tillåter folk att posta, exv. jag såg en SAAB 99 från 77 idag vet inte hur många sådana trådar jag sett så dåligt uppstyrt så det finns inte. Med min hänvisning till att moderatorerna var finniga tonåringar var om du har förmågan att läsa mellan raderna att en person i den åldern ofta har en övertro på vad dom kan och vad dom vet och att dom blir förblindade så fort dom har en möjlighet att få lite makt. Jag har aldrig påstått att Rickard är ofelbar men det är inte du heller så kom in i matchen och skärp dig och sluta bete dig som ngn liten halvgud är så trött på det.
Så Fredde jag skiter fullständigt i vad du tycker, och eftersom Sverige fortfarande är en demokrati och folk kan tycka vad dom vill så gör jag det och inget du säger kan ändra på det :-), och ni kan styra och ställa på Zatzy, men inte vad jag tycker om Zatzy.
ha de bra
Hej Ace67!
Du får tycka precis vad du vill.
Att jag skulle se mig som nån form av gud köper jag inte.
Under de år vi drivit zatzy har det mer och mer framkommit att det inte funkar att göra alla nöjda, oavsett vad du gör är det alltid nån som misstycker. Efter ett par år tröttnar man på att be om ursäkt.
Då gör man istället som man vill och "duger det inte, så skit i det då".
Jag är övertygad om att det är den enda vägen att gå med ett så stort forum som zatzy är.
Att det kan vara dåligt uppstyrt beror på användarna. Moderatorerna jobbar så mycke de kan, men att kräva att det jämt ska vara snyggt och städat är en omöjlighet.
Det är ingen lätt uppgift att driva ett forum där alla ska vara nöjda. Även om du tror att du vet hur enkelt det är, så tvivlar jag på att du har en aning om hur många bollar det är i luften dygnet runt.
Önskar att alla som tjurar skulle få prova en vecka eller nåt.
Jag är privat hur snäll som helst, men när det gäller forumet måste man dra riktlinjer och vara hård till och från, så är det tyvärr.
Men om du hatar zatzy, så är det ju samma för dig... skit i att besöka oss då. Det är ju inget tvång lixom..
Du ser ju vad denna banning har genererat. Säg att vi varnar/bannar 10 pers i veckan...förstår du kanske då att man lessnar efter ett par år?
MVH Fredde
Hej Fredde!
Jo, jag förstår att det är mycket jobb med att driva ett forum, "det köper jag", helt klart. Man kan inte göra alla nöjda, det är riktigt.
Trivs man inte så är det bara att surfa vidare...
Nu kan ju jag bara tala för mej själv, och det stora problemet är ju inte moderatorerna...det är dom som bestämmer & det måste man rätta sej efter, visst kan man gör misstag, helt klart! :) (även jag)
Nä, det stora problemet är att många användare har en tråkig ton & avundsjuka. Det har blivit en tråkig (tyvärr) stämmning på zatzy, det blir tjaffs i väldigt många trådar. Det behövs en STOR portion mognad hos många användare där. Jag märker att "unga" människor har större problem att acceptera & diskutera. "Vi" lite äldre "orkar" inte vara där pga detta. (iallafall jag)
Det är synd, för det behövs en sammlingsplats som zatzy....
(jag vill inte BARA kasta skit) :D
PS: Fredde, om du är less...hoppa av.
Supramannen
2004-03-24, 13:17
Suprasam.
Fredde
Nu är du inne och trampar på mitt territorium, här bestämmer jag
SÅ please håll din låga kometare om vad jag gjort och hur jag beter mig...Jag har valt att inte kommentera händelsen för att det inte ska komma upp massa skit....
Men du påstår massa saker som inte är sant
Sen att admin/mod verkar ha en personlig vendetta mot mig hoppar jag över att komentera
Så skärpning annars får jag lov att BANNA dig...:)
suprasam
2004-03-24, 13:39
ha de bra
Hej Ace67!
Du får tycka precis vad du vill.
Att jag skulle se mig som nån form av gud köper jag inte.
Under de år vi drivit zatzy har det mer och mer framkommit att det inte funkar att göra alla nöjda, oavsett vad du gör är det alltid nån som misstycker. Efter ett par år tröttnar man på att be om ursäkt.
Då gör man istället som man vill och "duger det inte, så skit i det då".
Jag är övertygad om att det är den enda vägen att gå med ett så stort forum som zatzy är.
Att det kan vara dåligt uppstyrt beror på användarna. Moderatorerna jobbar så mycke de kan, men att kräva att det jämt ska vara snyggt och städat är en omöjlighet.
Det är ingen lätt uppgift att driva ett forum där alla ska vara nöjda. Även om du tror att du vet hur enkelt det är, så tvivlar jag på att du har en aning om hur många bollar det är i luften dygnet runt.
Önskar att alla som tjurar skulle få prova en vecka eller nåt.
Jag är privat hur snäll som helst, men när det gäller forumet måste man dra riktlinjer och vara hård till och från, så är det tyvärr.
Men om du hatar zatzy, så är det ju samma för dig... skit i att besöka oss då. Det är ju inget tvång lixom..
Du ser ju vad denna banning har genererat. Säg att vi varnar/bannar 10 pers i veckan...förstår du kanske då att man lessnar efter ett par år?
MVH Fredde
Ja mig spelar det ingen roll om inte Zatzy finns kvar så det är inget problem hänger på andra forum som jag gillar bättre så de e lungt men ibland måste man vara lite ödmjuk Fredde.Men jag håller med Rainman att tonen och att det alltid skall kastas en massa skit på olika personer förekommer väldigt ofta på Zatzy, och att detta problem har eskalerat de sista åren. Detta tolereras inte på andra forum som jag besöker ofta dvs. inte Zatzy.
Ha de gott och hoppas på en snar förbättring av Zatzy
...en kul iaktagelse är att "Uppdaterad: supran startad...nu med film!" -tåden ligger på 2:a plats av total views...över 20000 views...
6:a totalt ligger "SMR´s - MR2 Projekt" :D
Tigerstorm
2004-03-24, 14:27
...en kul iaktagelse är att "Uppdaterad: supran startad...nu med film!" -tåden ligger på 2:a plats av total views...över 20000 views...
6:a totalt ligger "SMR´s - MR2 Projekt" :D
Hehe dom klår väl Lövans lilla traktor?
Mvh
Martin
Suprasam.
Fredde
Nu är du inne och trampar på mitt territorium, här bestämmer jag
SÅ please håll din låga kometare om vad jag gjort och hur jag beter mig...Jag har valt att inte kommentera händelsen för att det inte ska komma upp massa skit....
Men du påstår massa saker som inte är sant
Sen att admin/mod verkar ha en personlig vendetta mot mig hoppar jag över att komentera
Så skärpning annars får jag lov att BANNA dig...:)
=)
Ok, tänkte inte skriva nåt i ditt forum, men kunde inte låta bli...
Att det blir jidder beror till stor del på användarna oxå, så hela skulden är inte din.... det där med vendetta e bara trams...fast jag förstår att du kanske känner så....
Känns i alla fall som jag fått en del här på ditt forum att inte hata oss lika mycke, så nu känner jag mig nöjd, tack för att ni "lyssnade".
MVH Fredde
Supramannen
2004-03-24, 15:26
Som ja sa till Lövan så sitter jag "plats" och väntar snällt ett tag, men inte för länge tack.....
Har inget i mot dig, AA,LÖvan men man kan ju få kännslan av vendetta ibland...Men men inget att göra åt ses på Zazty snart hoppas ja
Tror ni vill ha bänk filmen hos er så ni får en Stor tråd igen..:)
Kan inte bänk filmen läggas upp här först, så den sprids lite lugnare innan den länkas vidare?
Kan inte bänk filmen läggas upp här först, så den sprids lite lugnare innan den länkas vidare?
Någonting åt det hållet....
robert pentén
2004-03-25, 19:08
ska ju vara lika för alla, jag vill oxo tillbaka :D
Anonymous
2004-03-25, 20:04
Här sitter jag och undrar för mig själv.....
Klagar ni lika mkt när Rickar bannar någon efter 1,2,3 eller rent av ingen varning?
Antagligen inte.
robert pentén
2004-03-25, 20:51
bara det inte drabbar en själv tycker väl dom flesta svenskar i detta land????
jag tycker bara detta med hans banning är lite komisk om inte mycket :lol:
Menghini
2004-03-25, 21:03
Klagar ni lika mkt när Rickar bannar någon efter 1,2,3 eller rent av ingen varning?
Antagligen inte.
Finns inte en liknelse....
Rickard är en stor profil på Zatzy och funnits med sen start....han har över 9000 posts där.....Iom med att en sån stor profil försvinnr från ett forum blir det liv.....så är det bara....och man ser nu de dagarna som Rikard varit borta hur Z haltar rejält......
Thomas T66
2004-03-25, 22:24
Antagligen inte.
Finns inte en liknelse....
Rickard är en stor profil på Zatzy och funnits med sen start....han har över 9000 posts där.....Iom med att en sån stor profil försvinnr från ett forum blir det liv.....så är det bara....och man ser nu de dagarna som Rikard varit borta hur Z haltar rejält......
Ööööh haltar? tycker zatzy har varit rullstolsbundna så länge jag har läst där.
tacka vet jag mindre trevligare forum av diverse sorter :D
Anonymous
2004-03-25, 23:17
Jag tror faktiskt inte Zatzys överlevnad hänger på SM eller Qvarnis eller så...utan mer på alla (tror jag) 14 åriga moppe åkar wannabies.
Anonymous
2004-03-25, 23:17
Jag kan ju tillägga att jag inte gillar när någon blir bannad.
Jag älskade när Mr kan allt blev bannad.
En av de större förlusterna för Zatzy någonsin är när Tony Avesta försvann. Alla hans inlägg som var värda guld försvann också då. Min vilda gissning är att han ville hans inlägg skulle raderas. Man kunde ju göra en bok av hans smått fantastiska inlägg.
Är det Tony du menar? Det känns som du menar en annan här & Tony i nästa mening...eller är jag virrig? :D
Freddesix
2004-03-26, 14:15
Är det Tony du menar? Det känns som du menar en annan här & Tony i nästa mening...eller är jag virrig? :D
Du är virrig :P
Mr. Kan Allt var en finsmakare av rang (som f.ö också var en mästare på att reta gallfeber på folk). Tony Avesta var en kunskapskälla med välsmort tangentbord. Tony Avesta fösvann, sannolikt frivilligt. Mr. Kan Allt finns kvar, men skriver inte många rader nu för tiden. Samma här :)
Ahaaa, Mr Kan allt är ett namn alltså, jag trodde att det va en synonym för någon.... :D :D ok, jag är med i matchen! 8)
SupraPeter
2004-03-26, 17:34
Mr kan allt finns i en frågespalt på sportbilen.se där han lever och frodas.
Kan man respektera hans åsikt om japanska bilar ser man snart att han har stor kunskap om bilar nya som gammla.
Mvh Peter
Ahaaa, Mr Kan allt är ett namn alltså, jag trodde att det va en synonym för någon.... :D :D ok, jag är med i matchen! 8)
Rainman,,, snälla ta dig en kvart och läs lite här. Denna snubbe fanns på Zatzy och retade upp en stor del av folket. Han använde mycket avancerad språk som hjälp oftast.
http://www.sportbilen.se/visaspalt.php?fraga=kanallt
Alldeles för liten mängd människor som besöker forum i hela VÄRLDEN har nog med hjärnkapacitet att uttrycka sig på "rätt" sätt för att få fram sin mening. Det kan vara finniga tonåringar, avundssjuka kombatanter, eller vad sjutton som helst. Inte konstigt att man ibland kan brusa upp.
Jag tycker ofta att R kaxar upp sig, och irriterar mig med jämna mellanrum på detta. Samtidigt, när man känner att man har god koll på ämnet, så kan man ju ha fog för det. Jag vet inte, jag har aldrig trimmat en supra.
Vad jag vill få fram: Ett forum där all kommunikation sker med text, där varje skribent sitter med känslorna haglande över axeln, kommer aldrig någonsin bli renare än vad alla gör det till. Varken dom som skriver, eller dom som försöker hålla iordning på eländet.
Alldeles för liten mängd människor som besöker forum i hela VÄRLDEN har nog med hjärnkapacitet att uttrycka sig på "rätt" sätt för att få fram sin mening. Det kan vara finniga tonåringar, avundssjuka kombatanter, eller vad sjutton som helst. Inte konstigt att man ibland kan brusa upp.
Jag tycker ofta att R kaxar upp sig, och irriterar mig med jämna mellanrum på detta. Samtidigt, när man känner att man har god koll på ämnet, så kan man ju ha fog för det. Jag vet inte, jag har aldrig trimmat en supra.
Vad jag vill få fram: Ett forum där all kommunikation sker med text, där varje skribent sitter med känslorna haglande över axeln, kommer aldrig någonsin bli renare än vad alla gör det till. Varken dom som skriver, eller dom som försöker hålla iordning på eländet.
Ja du får ju tycka som du vill...men din första post väger ju inte speciellt tungt. Varför vara ödmjuk när man är bäst??? Och det har han ju bevisat och mer där till. Jag är ingen person som behöver någon att se upp till :-) Kan ju bara förtydliga det. Men varför skulle inte han få ha lite attityd?
Vore jag bäst på något skulle då jag ha det utan tvekan!! Är jag en dålig människa för det??
Menghini
2004-03-27, 12:34
Mr kan allt finns i en frågespalt på sportbilen.se där han lever och frodas.
Kan man respektera hans åsikt om japanska bilar ser man snart att han har stor kunskap om bilar nya som gammla.
Mvh Peter
Det är inte samma kille....Mr kan Allt om bilar = sportbilen, Mr Kan Allt = wannabe på zatzy tills han blev bannad.
Ja du får ju tycka som du vill...men din första post väger ju inte speciellt tungt. Varför vara ödmjuk när man är bäst??? Och det har han ju bevisat och mer där till. Jag är ingen person som behöver någon att se upp till :-) Kan ju bara förtydliga det. Men varför skulle inte han få ha lite attityd?
Vore jag bäst på något skulle då jag ha det utan tvekan!! Är jag en dålig människa för det??
Jag var rätt övertygad att någon skulle kommentera mitt första inläggs art. :D Jag menar inte på något sätt att R är sämre än någon annan, och som jag skrev så har han säkert god fog för att ha åsikter om just sina supror. Han om någon.
Nej, du är inte en dålig människa för att du har en attityd. Dock så är det aldrig fel att vara lite ödmjuk.
Jag var rätt övertygad att någon skulle kommentera mitt första inläggs art. :D Jag menar inte på något sätt att R är sämre än någon annan, och som jag skrev så har han säkert god fog för att ha åsikter om just sina supror. Han om någon.
Nej, du är inte en dålig människa för att du har en attityd. Dock så är det aldrig fel att vara lite ödmjuk.
Ja en kommentar var ju oundviklig :D Vill bara förtydliga att jag inte har attityd när det gäller bilar för jag har ingen stor kunskap på det området tyvärr. Jag är bra på att köra min bil thats it! :wink:
som sagt supramannen.com e ett grymmt trevligt forum, jag hade i signaturen på zatzy
"www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum"
Hade det i typ 1 år sedan fick jag en varning för missvisande text eller nått sånt skit av Alien Dice.. han e vällan lack för han har subaru
robert pentén
2004-04-27, 21:11
tror inte det handlar om vilken bil han kör
Supramannen
2004-04-27, 23:08
som sagt supramannen.com e ett grymmt trevligt forum, jag hade i signaturen på zatzy
"www.supramannen.com Sveriges trevligaste forum"
Hade det i typ 1 år sedan fick jag en varning för missvisande text eller nått sånt skit av Alien Dice.. han e vällan lack för han har subaru
Skojar du
Det är inte samma kille....Mr kan Allt om bilar = sportbilen, Mr Kan Allt = wannabe på zatzy tills han blev bannad.
"Mr kan allt" på zatzy är ingen wannabe, han kan sitt skit, jag lovar dig :)
Skulle tro att det är samma kille som skriver på sportbilen.nu..
Skulle tro att det är samma kille som skriver på sportbilen.nu..Jag tror också det.
Menghini
2004-04-28, 08:10
Skulle tro att det är samma kille som skriver på sportbilen.nu..
Nix....där har du fel.....Mr Kan Allt är en wannabe.....Mr Kan Allt Om Bilar som finns på sportbilen är inte samma person, han fanns på Zatzy förr men inte längre.
Mr Kan Allt är bara en som vill utge sej för att vara han.
Hehe, missvisande text?
Spelar väl ingen roll hur många ggr man blir bannad sålänge man vet hur man tar sig runt det, eller hur? :lol: :lol:
fredde_cooling
2004-04-28, 17:04
Man kan lägga upp den här, och sen kan man länka hit från en Zatzytråd som man låser efter ett tag...
suprasam
2004-04-28, 19:26
Bästa är att bara lägga bänkfilmen här och på andra forum än Zatzy tycker inte zatzya ska tjäna på att Ricki och Mengi gör en cool bänkfilm som alla vill se, men de är ju som sagt vad jag tycker.
Anonymous
2004-04-28, 20:18
Hur skulle Zatzy tjäna på att man lägger en länk till filmen?
Den enda som "förlorar" på att inte lägga en länk där är väl byggherrarna själva?
Hur säger man nu....gratis reklam för sina motorbyggarkonster är gott....eller nått...
Och är det något dessa byggherrar vill så är det väl att synas?
You know...SUPRAPOWAH!!!
Tony-avesta finns kvar.. Dock under annan Nick och uppträdande
Börjar inte den här tråden bli lite tjatig.?
På sätt & vis jo! Men det är ändå lite intressant info om Tony osv...
Verkar så ja :)
På sätt & vis jo! Men det är ändå lite intressant info om Tony osv...
Nej då båda är/var stora profiler och folk med bilintresse vill ha koll... men förlåt om jag tvingade dig att läsa
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.