handdator

Visa fullständig version : frågar igen, SMR till Elmia?

suprafreak
2004-03-17, 20:42
Vet att frågan säkert har vart uppe :D men hittade inget svar... kommer SMR komma till elmia??? skulle va riktigt skoj!!! :D

Tigerstorm
2004-03-17, 21:17
Vet att frågan säkert har vart uppe :D men hittade inget svar... kommer SMR komma till elmia??? skulle va riktigt skoj!!! :D

Hejsan!
Mig veterligen ska inte SMR finnas på plats med monter, men kanske jag kikar dit, precis som Rickard å Menghini!

Men vi får se!

Rickard får gärna fylla i för sin del ;)

Mvh

Martin

Nikki
2004-03-17, 21:31

SMR kommer inte att finnas på själva mässan (dvs inte ha en EGEN monter)... Jag kommer att vara i JKPG från fredag eftermiddag till söndag eftermiddag... Rickard vet jag inte hur han har tänkt göra...

Om ni vill köpa ngt å slippa frakten kan ni lägga in en beställning på order@supramannen-racing.com så kan jag ta med grejjera (om det inte rör sig om alldeles för stora saker)...

Mvh Nikki SMR

Menghini
2004-03-17, 22:41
Jag kommer ev stå i en monter med min bil...har inte bestämt mej till 100% än....

Supramannen
2004-03-17, 22:59
Jag kommer ev stå i en monter med min bil...har inte bestämt mej till 100% än....

OCh står Supran där står jag där...:)

turbotomas
2004-03-18, 01:34
Då hoppas jag att ni alla kommer och hälsar på oss i vår monter Rickard!
Ni är alltid välkomna.

Mvh, Thomas

Vn
2004-03-25, 21:22
Ni är alltid välkomna.

Mvh, Thomas

Där är ju du som fick pisk av den röde danska MkIV'n. Snygg bil har du förästen!

turbotomas
2004-03-26, 03:51
Tackar!
Vänta till du ser den nästa gång. Jag tror du kommer att gilla den ännu mer ;)
Om du menar rejset i Lödde så stämmer det. Behövde dock inte skämmas. Han hade dock +600hk i sin med dubbla HKS turbos.
Men han blev impad och sa att han aldrig kört mot en mkIII som hängde med så bra.

Mvh, Thomas

Vn
2004-03-26, 22:09
Tackar!
Vänta till du ser den nästa gång. Jag tror du kommer att gilla den ännu mer ;)
Om du menar rejset i Lödde så stämmer det. Behövde dock inte skämmas. Han hade dock +600hk i sin med dubbla HKS turbos.
Men han blev impad och sa att han aldrig kört mot en mkIII som hängde med så bra.

Mvh, Thomas

Hehe, Ja jag menar det i lödde. Jag stod brevid någon liten kille som sa "Toooomas gick de brauu". då vicka du på huvet å sa "nääeee" =). hehe. Ja hans supra gick rätt bra,. small fint när han växlade. Synd att den kamelont lackerade cobran inte racade mot honom, då hade han nog fått smaka =). Tycker det var totalt livsfarligt i lödde. alla stod vid väggrenen och bilarna paserade 1 meter framför fötterna på en. Vi behöver verkligen någon som styr upp och som arrangerar seriösa rejs här nere. Du har väll även varit i bjärred nån gång å käkat mjukglass i kiosken. tror jag skymtat din bil där

Mvh Fredric

Strykis
2004-03-27, 02:58
Ni är alltid välkomna.

Mvh, Thomas

Där är ju du som fick pisk av den röde danska MkIV'n. Snygg bil har du förästen!

haha eller hur!