Visa fullständig version : frågar igen, SMR till Elmia?
suprafreak
2004-03-17, 20:42
Vet att frågan säkert har vart uppe :D men hittade inget svar... kommer SMR komma till elmia??? skulle va riktigt skoj!!! :D
Tigerstorm
2004-03-17, 21:17
Vet att frågan säkert har vart uppe :D men hittade inget svar... kommer SMR komma till elmia??? skulle va riktigt skoj!!! :D
Hejsan!
Mig veterligen ska inte SMR finnas på plats med monter, men kanske jag kikar dit, precis som Rickard å Menghini!
Men vi får se!
Rickard får gärna fylla i för sin del ;)
Mvh
Martin
SMR kommer inte att finnas på själva mässan (dvs inte ha en EGEN monter)... Jag kommer att vara i JKPG från fredag eftermiddag till söndag eftermiddag... Rickard vet jag inte hur han har tänkt göra...
Om ni vill köpa ngt å slippa frakten kan ni lägga in en beställning på order@supramannen-racing.com så kan jag ta med grejjera (om det inte rör sig om alldeles för stora saker)...
Mvh Nikki SMR
Menghini
2004-03-17, 22:41
Jag kommer ev stå i en monter med min bil...har inte bestämt mej till 100% än....
Supramannen
2004-03-17, 22:59
Jag kommer ev stå i en monter med min bil...har inte bestämt mej till 100% än....
OCh står Supran där står jag där...:)
turbotomas
2004-03-18, 01:34
Då hoppas jag att ni alla kommer och hälsar på oss i vår monter Rickard!
Ni är alltid välkomna.
Mvh, Thomas
Ni är alltid välkomna.
Mvh, Thomas
Där är ju du som fick pisk av den röde danska MkIV'n. Snygg bil har du förästen!
turbotomas
2004-03-26, 03:51
Tackar!
Vänta till du ser den nästa gång. Jag tror du kommer att gilla den ännu mer ;)
Om du menar rejset i Lödde så stämmer det. Behövde dock inte skämmas. Han hade dock +600hk i sin med dubbla HKS turbos.
Men han blev impad och sa att han aldrig kört mot en mkIII som hängde med så bra.
Mvh, Thomas
Tackar!
Vänta till du ser den nästa gång. Jag tror du kommer att gilla den ännu mer ;)
Om du menar rejset i Lödde så stämmer det. Behövde dock inte skämmas. Han hade dock +600hk i sin med dubbla HKS turbos.
Men han blev impad och sa att han aldrig kört mot en mkIII som hängde med så bra.
Mvh, Thomas
Hehe, Ja jag menar det i lödde. Jag stod brevid någon liten kille som sa "Toooomas gick de brauu". då vicka du på huvet å sa "nääeee" =). hehe. Ja hans supra gick rätt bra,. small fint när han växlade. Synd att den kamelont lackerade cobran inte racade mot honom, då hade han nog fått smaka =). Tycker det var totalt livsfarligt i lödde. alla stod vid väggrenen och bilarna paserade 1 meter framför fötterna på en. Vi behöver verkligen någon som styr upp och som arrangerar seriösa rejs här nere. Du har väll även varit i bjärred nån gång å käkat mjukglass i kiosken. tror jag skymtat din bil där
Mvh Fredric
Ni är alltid välkomna.
Mvh, Thomas
Där är ju du som fick pisk av den röde danska MkIV'n. Snygg bil har du förästen!
haha eller hur!
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.