Visa fullständig version : Rickard
Har köpt en hks 2 skivig koppling med svänghjul, och vad jag förstår ska det inte vara orginal urtrampningslager eller svänghjulsbultar.
På länken finns det ett paket dom säljer, ingår allt man behöver? vad ingår och kan du få hem det? Pris?
http://www.mvpmotorsports.com/Templates/frmTemplateM7.asp?SubFolderID=200&SearchYN=N
Supramannen
2010-03-23, 21:51
Jag kan fixa fram allt du behöver, PM a så löser vi det
Jag kan fixa fram allt du behöver, PM a så löser vi det
Du har pm
Ska väl vara urtrampningslager och bultar från MK3:an har jag för mig.
Dvs 7M-GTE motorn
Jo det är också vad jag hört, med på mvps sida står det ju inget om att urtrampningslagret ingår i deras kit.
Jo det är också vad jag hört, med på mvps sida står det ju inget om att urtrampningslagret ingår i deras kit.
MVP
'This package also includes special flywheel bolts and a special throwout bearing.' 142 USD
Ifrån mk3an ja
MVP
'This package also includes special flywheel bolts and a special throwout bearing.' 142 USD
Ifrån mk3an ja
Rickard skulle fixa, så det är kirrat :)
Enda jag hittar är
Toyota - HKS - Parts for Twin & Triple HKS Clutches http://www.mvpmotorsports.com/Images/spacer.gif Part # To HKS Parts This is the package you need to install the HKS twin and triple clutches. It includes 8 new flywheel bolts and several parts from the 3rd generation supra that HKS designed this clutch to use.
Rickard skulle fixa, så det är kirrat :)
Enda jag hittar är
Toyota - HKS - Parts for Twin & Triple HKS Clutches http://www.mvpmotorsports.com/Images/spacer.gif Part # To HKS Parts This is the package you need to install the HKS twin and triple clutches. It includes 8 new flywheel bolts and several parts from the 3rd generation supra that HKS designed this clutch to use.
Ok gøtt
Kolla under HKS gd pro twindisc :-)
Fått fram exakt pris än rickard?
Supramannen
2010-03-30, 18:28
Nej inte riktigt, jobbar på det är lite vår kaos här
Nej inte riktigt, jobbar på det är lite vår kaos här
Förstår det :)
Fått tid över till att kolla och beställa ännu?
Dina konkurrenter tog hand om det, så det är inte aktuellt längre.
Dina konkurrenter tog hand om det, så det är inte aktuellt längre.
Vad fick du ge?
Jag tror man måste ringa till SMR då det värkar som dom har jäkligt mycket jobb
Vad fick du ge?
400+frakt hem till mig!
Rickard sa att han skulle fixa det men men. Sen tror jag inte de andra har mindre o göra heller ;)
Supramannen
2010-04-09, 11:19
400+frakt hem till mig!
Rickard sa att han skulle fixa det men men. Sen tror jag inte de andra har mindre o göra heller ;)
Jo det tror jag dom har, bra att du fixade jag är helt full skiten med jobb så jag han inte fixa tyvärr, hoppas du fick alla delar bara
Jo det tror jag dom har, bra att du fixade jag är helt full skiten med jobb så jag han inte fixa tyvärr, hoppas du fick alla delar bara
Joodå det ska vara rätt grejer..
Supramannen
2010-04-09, 11:37
Priset som du anger tyder på att det inte är rätt grejer eller inte rätt mängd med delar...
Supramannen
2010-04-09, 11:39
Vad fick du ge?
Du har rätt, bättre lyfta luren
bilar vi har i verkstaden just nu
2x 997 turbo
1x 997 gt2
2x 996 gt2
1x 993 turbo
1x 964 turbo
Detta va porscharna
4x supra mkiv
2x 3000gt
2x m3
Så det finns att göra
Priset som du anger tyder på att det inte är rätt grejer eller inte rätt mängd med delar...
Svänghjulsbultar och toyota oem urtrampningslager?
Supramannen
2010-04-09, 13:51
Svänghjulsbultar och toyota oem urtrampningslager?
Det är mer..
Det är mer..
Vad mer är det då? :confused:
Ricard kan du ge mig ett pris på PM? Det hade varit kanon, har möjlighet att komma upp om 2 veckor approx. Ringer over helgen annars.
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.