Visa fullständig version : Mobile.de
Härjar det bedragare där fortfarande? Jag frågade lite på en bil där och fick som svar att de kunde skicka bilen, nema problema, jag skulle få testköra den "gratis" i 7 dagar.
Lät rätt skumt. Någon som känner igen tillvägagångssättet?
Supramannen
2010-03-04, 20:23
Blåsning
Helt dödfött att få tag på en hyffsat orginal TT v-styrd idag? Hittar inte en enda på blocket t.ex...
AnesNsupra
2010-03-04, 21:44
varför lägga ner såmycket extra pengar för att få en v-styrd? man vänjer sig efter någon timme
Supramannen
2010-03-04, 21:49
För att vänster styrt är det som gäller i vårt land, och dom pengar man lägger extra på en rätt styrd får man tbx
Men det är bra att det finns felstyrda med så det finns modeller åt alla, i alla pris grupper
Supramannen
2010-03-04, 21:50
Helt dödfött att få tag på en hyffsat orginal TT v-styrd idag? Hittar inte en enda på blocket t.ex...
Jag har en Vit auto 97a med singel och massa gott..
Obs hardtop med
Pris 275k
Få tag i en original v-styrd TT är nog svårt.
Jag känner till någon enstaka, dock inte till salu.
Vänsterstyrda brukar vara till salu under sommartid, väldigt sällan man ser vänsterstyrda till salu under vintertid. Priserna börjar gå ner , bilarna blir ju inte direkt nyare, nu ligger de i runt 220-240 tusen för en vanlig bpu
Supramannen
2010-03-05, 10:35
Dom kanske har tappat lite men det har alla bilar gjort i dessa tider så det är inget konstigt
Jag har en Vit auto 97a med singel och massa gott..
Obs hardtop med
Pris 275k
Kan byte + kontakt vara akutellt för dig?
Supramannen
2010-03-05, 11:00
Kan byte + kontakt vara akutellt för dig?
NJa men allt beror ju på hur mycket i mellan..
NJa men allt beror ju på hur mycket i mellan..
Ok, jag skickar dig PM.
Ang. vit 97'a. Är inte ute efter en singel, Original, eller möjligtvis BPU. Helst 6-vxl. Snabb affär vid rätt pris....
kandevik
2010-03-05, 17:10
hur original osv är du ute efter??
auto vs manuell?
prisklass?
jag har en v-styrd men allt beror på pris..pm om du är något intresserad
/Kandevik
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.