Coddas
2010-03-04, 13:12
Ställde på bilen igår och var då ute och körde hala dagen och märker en sak som bara har hänt en gång innan. Drar jag den i 3an eller högre växel så vill den ibland dö? känns inte bra när det händer för det hugger till eller vad vad jag ska säga? ända skillnaden mot förra året är fmic och så var det bara 3 +grader ute. När det händer så hugger det till och samtidigt hör jag min dump fast jag håller plattan i mattan. Varningslampan i varmätaren lyser några sekunder sen är allt som vanligt igen. Har det o göra med att laddtrycket är för högt?
Detta hände även när jag rejsa mot en skyline och känndes trisst att han kom om mig när den bröt i 3an sen samma sak i 4an. Är inte länge den bryter så men när det kom 2 växlar på rad så kom han förbi. Är det en bcc jag behöver?
Calle
Detta hände även när jag rejsa mot en skyline och känndes trisst att han kom om mig när den bröt i 3an sen samma sak i 4an. Är inte länge den bryter så men när det kom 2 växlar på rad så kom han förbi. Är det en bcc jag behöver?
Calle