Visa fullständig version : MVP motorsports
har vart i kontakt med Dusty womack på mvp och beställt en del saker 264 kammar, oljekylar kit mm och har betalat och det gjorde jag redan 9 dec och sista mail kontaken var 5 jan och jag har mailat han men han svarar ju inte :/ så jag tänke höra om någon har haft kontakt med han eller så? vi är ju redan i feb nu och ett mail borde man kunna svara på? man börjar bli lite orolig :/
Supramannen
2010-02-02, 23:16
Du behöver aldrig va orolig när du beställer av Dusty på MVP, men till nästa gång kan du ju betsälla av oss på SMR då vi är ÅF
Du behöver aldrig va orolig när du beställer av Dusty på MVP, men till nästa gång kan du ju betsälla av oss på SMR då vi är ÅF
skönt och höra :) får väll vänta lite till då :P jaha det visste jag inte :/ jo vad tar du för 98 strålkastare och 98 bakljus samma som MVP? lite sugen på såna :)
Supramannen
2010-02-03, 00:30
skönt och höra :) får väll vänta lite till då :P jaha det visste jag inte :/ jo vad tar du för 98 strålkastare och 98 bakljus samma som MVP? lite sugen på såna :)
DOm är billigare att köpa här i svergie så skicka OM så fixar jag pris
DOm är billigare att köpa här i svergie så skicka OM så fixar jag pris
Du har PM Rickard!
Predator
2010-02-10, 13:24
Jag har haft kontakt med Dusty i måndags så han lever iaf =)
Jag har haft kontakt med Dusty i måndags så han lever iaf =)
skönt och höra :D har ju snart väntat i 3 månader på mina saker :/ man tycker att man kan få ett datum när man kan få sina saker :/
skönt och höra :D har ju snart väntat i 3 månader på mina saker :/ man tycker att man kan få ett datum när man kan få sina saker :/
jag har väntat i 2 månader nu på grejer, och det skickades förra veckan.
tycker det var rätt så snabbt eftersom dom hade inte alla grejer på lager.
de är skillnad mot suprastore.com där beställde jag för 3 år sedan och inga grejer kommit än, väldigt irriterande. och suprastore.com har ett antal stämningar på sig nu också från olika kunder, konstigt :eek:.
jag har väntat i 2 månader nu på grejer, och det skickades förra veckan.
tycker det var rätt så snabbt eftersom dom hade inte alla grejer på lager.
de är skillnad mot suprastore.com där beställde jag för 3 år sedan och inga grejer kommit än, väldigt irriterande. och suprastore.com har ett antal stämningar på sig nu också från olika kunder, konstigt :eek:.
oj 3år sen :P då kanske jag inte ska klaga :P hmm allt jag beställde fans väll inte i lager då :/
Beställde från suprastore
efter 4 veckors nervöst väntande efter alla trådar man läst om dem så döck sakerna upp ..
Ja Dusty kan man lita på, antagligen väntar han på någon sak som han inte hade hemma, bara vänta, lovar att de kommer dyka upp!
jenscarlson
2010-02-12, 07:32
oj tre år!!! satan va dåligt. jag får några saker från dom idag som jag väntat på i en månad. hoppas det är rätt saker. trodde dom var seriösa.
Supramannen
2010-02-12, 09:25
nej suprastore ska man inte ha med att göra
Jag har haft med suprastore och göra, inga problem alls med dom. Feedback så fort det blev en dollar i skillnad imot vad som var i webstoren. Det är många led som kan svika på vägen ifrån USA till Sverige. Dock värkar MVPmotorsports.com lite mer säkra dock inte så konstigt, större och dyrare. Om någon har väntat i 3 år på något så borde du kanske ha gjort en liten personlig research? Vad sa Suprastore till saken?
Supramannen
2010-02-12, 14:53
SOm sagt MVP och SMR är ihop bara pm så fixar vi allt samma kostand men ni slipper allt
SOm sagt MVP och SMR är ihop bara pm så fixar vi allt samma kostand men ni slipper allt
har pm dig! :D för 2 dagar sen typ! har du någe pris på sakerna? :D
Supramannen
2010-02-13, 12:59
Svar kommer
kan du inte lägga till en tråd att smr samarbetar med mvp rickard?
tror inte att folk vet om det längre,är ju ganska många nya supra ägare nuförtiden.
Supramannen
2010-02-13, 14:08
kan du inte lägga till en tråd att smr samarbetar med mvp rickard?
tror inte att folk vet om det längre,är ju ganska många nya supra ägare nuförtiden.
Man kanske skulle göra det...SMR är ju MVP i svergie
Man kanske skulle göra det...SMR är ju MVP i svergie
Visste inte jag iaf, men beställer du i större kvantiteter så man får fraktfritt eller hur tjänar man på att beställa genom smr?
Visste inte jag iaf, men beställer du i större kvantiteter så man får fraktfritt eller hur tjänar man på att beställa genom smr?
Härligt Rickard! :) har tänkt samma sak som du Meatos :P
va bra, då kan du ta hem den där kylarfläkten vi har pratat om sen länge.
Supramannen
2010-02-13, 20:51
Man får support på grejern, priset är samma som i USA
Sen tjännar man alltid på att supporta Svenskt när nått strular eller om man vill ha hjälp
Om du är reggad på Supraforums så kan du ju PM:a Dusty med kopia på dina mail.
Ibland hamnar mailen direkt i hans skräpkorg pga hans virusskydd.
Råkade ut för det själv nämligen förut.
jo då han svarar men det kan ta ett par veckor att få nått svar :P ska väll fråga Dusty igen hur det ser ut med mina saker :)
vill inte vara tjatig rikard :P men du har väll inte glömt bort mig? :P
Supramannen
2010-02-19, 12:54
vill inte vara tjatig rikard :P men du har väll inte glömt bort mig? :P
Hej
Nej ligger hemmma i 40 grader feber, ska svara på allt när jag slutat yra och se dubbelt...:)
Hej
Nej ligger hemmma i 40 grader feber, ska svara på allt när jag slutat yra och se dubbelt...:)
oj :/ låter jätte bra :) krya på dig!! :)
har du fått fram lite priser?? bara en liten reminder :P
Supramannen
2010-03-01, 16:13
har du fått fram lite priser?? bara en liten reminder :P
Kan du PMa ditt PM igen det har fått fötter och hittas ej längre..:)
Supramannen
2010-03-01, 17:47
så du har PM :D
Och du svar
vBulletin v3.6.8, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.